bloğumu takip et

4 Kasım 2014 Salı

SOYA SOSLU TAVUK SOTE


Missss gibi bir sote yaptık oğluşumla beraber. Sizlerle de bu lezzeti paylaşmak istedim. Daha önce de yapmıştım bu yemeği.gelen misafirlerim tarifini sormuştu da ,oğlum : "annem sevgisini katıyor " demişti. :)))))
MALZEMELER:
750 GR  julyen doğranmış tavuk göğsü
1 büyük soğan
4-5 diş sarımsak 
5-6 adet sivri biber
2 çorba kaşığı soya sosu
1 çay kaşığı kekik
1 çay kaşığı pul biber
1 cay kaşığı köri
1 çay kaşığı 7 türlü baharat
2-3 çorba kaşığı zeytinyağ

Vok tavaya yağı koydum. Üzerine sırasıyla tavuk soğan ve biberleri ekledim. tavukların pişmesine yakın soya sosunu ekledim. Tüm baharatları kapatmaya yakın ekledim. soya sosu tuzlu olduğu için ben daha tuz eklemedim. Ama dilerseniz siz ekleyebilirsiniz. Yanında kızarmış elma dilim patates ve güzel bir salatayla harika hafif bir yemek oldu.

Bu tarz yemekler pratik oldukları için çalışan hanımlar için öğrenciler için ideal oluyor. 
Afiyet Olsun....

2 yorum:

  1. Bu lezzeti bende sıkça yaparım hem prati hem lezzetli…
    Bir de tavsiyem var pabrika biberide kullanırsan lezzetine lezzet katmış olursun tatlım…
    Sevgiler…

    YanıtlaSil