bloğumu takip et

12 Kasım 2014 Çarşamba

DUKAN HAMBURGER EKMEĞİMMMMMM


Daha önce de bahsettiğim gibi Dukan diyetini sevmemin nedenlerinden biri de, neredeyse her yiyeceğin dukan usulü tarifini yiyebilirsiniz. Benim de yarın öğlen yemeği olarak hamburger yiyesim var. Öyle basit ve lezzetli bir ekmekcik ki  anlatamam...

MALZEMELER:

2 yumurta
5 ykaşığı süt tozu
6 yk yulaf kdepeği karışımı
1 y k gluten
1 yk yoğurt
1 tatlı k instant maya
üzerine çörek otu

YAPILIŞI
tüm malzemeleri karıştırıp tart için olan kağıt kalıplara boşalttım. 15 dk mayalandırdım. 15 dk sonra 180 derecede pişirdim. yarın ekmeğimi ikiye kesip hamburger köftemle harika bir hamburger yapmayı planlıyorum. Aynı ekmekle tost da yapabilirsiniz. 1 ekmek 1 günlük kepek hakkımı karşılıyor. 

Afiyet olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder