bloğumu takip et

7 Kasım 2014 Cuma

DUKAN SEYİR VE GÜÇLENDİRME EVRESİNE UYGUN KAKAOLU MUFFİNLER



Yaklaşık 3 aydır dukan diyeti uyguluyorum. Sonuçlar nasıl derseniz 16 kg verdim bile... Hayatımda ilk defa 3 ay kesintisiz bir şekilde diyet yapıyorum. Aslında dukana sevgili blogger dostum Melis Hasırcı Tezcan sayesinde başladım. İyi ki onu tanımışım. Yeniden doğmuş gibi hissediyorum kendimi. 
Dukan diyetinin diğer diyetlerden en büyük farkı izinli besinlerden doyana kadar yiyorsunuz. Ve her türlü yiyeceğin dukancasını bulmuşlar. Kekler börekler pastalar helvalar çikolatalar.... herşeyi yiyorum .... ama dukan usulü olanları.  İşte şimdi size kendim için yaptığım kakaolu muffinlerimi paylaşacağım. 

Malzemeler:
2 yumurta 
1 ajda bardak toz tatlandırıcı (takita form)
yarım ajda bardak yarım yaglı süt
2 yemek kaşığı kakao
1 paket kabartma tozu
10 yemek kaşığı yulaf kepeği ya da yulaf kepeği galeta karışımı 
YAPILIŞI:

2 yumurtayı tatlandırıcı ile iyice çırpıyoruz. üzerine sütü kakaoyu ve kabartma tozunu ekliyoruz. iyice karıştırıyoruz. Dilerseniz bir çay kaşığı tarcın ekleyebilirsiniz . Çok yakışıyor. Daha sonra yavas yavas yulaf kepeğimizi ekleyip muffin kalıplarımıza boşaltıyoruz. 170 derecede 30 dk da pişiriyoruz ... 

Ve yaşasın dukan diyeti.......


yulaf  kepeği



2 yorum: