bloğumu takip et

21 Mart 2015 Cumartesi

LOREAL'DEN EXCELLENCE İNTENSE 6,32 KARAMEL KAHVE DENEYİMİM.

TAVSİYE KANALI nın geçtiğimiz kampanyası Loreal excellence intense sac boyalarıydı. Biz tavsiye meleklerine denememiz için 1 kutu istediğimiz renkte boya ve sevdiklerimize de denetmemiz için Watsons mağazalarında geçerli indirimli kupon gönderildi. Ben 6,32 Karamel Kahve  rengini tercih ettim.



Gerçekten de vaadedilen yoğun ışıltıya %100 beyaz kapamaya ulaştıran bir boya. Kullanımı da uygulaması da çok kolay. Özellikle boyama işlemine başlamadan önce kullanmamız gereken serum saçların daha az yıpranmasını sağlıyor. Doğrusunu söylemek gerekirse çoğunlukla başka markaların hazır boya kitlerini kullanıyordum. Ya da son 2-3 boyamam hep kuaförde oldu. Excellence intense yi denedikten sonra diğer boyalara karşı fikirlerim çok değişti. Şöyle söyleyebilirim ki saç derim çok hassas olduğu için boyama işleminden sonra genellikle 2 hafta içerisinde kepeklenme başlardı. Bgün tam 2 hafta oldu bu markayı kullanalı. Hiç allerji yapmadı. Bu kriterde benim için çok önemli. 
Tabi uygulamadan sonraki halimi merak ediyorsunuz değil mi? :)))


Uygulaması o kadar kolayki, banyo aynasının karşısında tek başıma uyguladım. Ve sonuç bence muhteşem oldu. Her gören çok beğendi. İki hafta olmasına rağmen hala parlaklığını koruyor. 


Sizde yeni ışıltınızı seçmek isterseniz loreal excellence intense sayfasından renklere bakabilir, ürünlerle ilgili bilgi edinebilirsiniz.


33 yorum:

  1. rengi çok yakışmış,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş cnm Sevgıler LEZZET TRAMVAYI

    YanıtlaSil
  3. güzele her renk yakışır :)

    YanıtlaSil
  4. Çok yakışmış güle güle kullan rengi :)

    YanıtlaSil
  5. Marka zaten kaliteli ,renk de çok doğal ve size çok yakışmış güle güle kullanın..Tavsiye kanalına bende üyeyim hemde belki 2 yıl olacak ama daha bir iğne bile gelmedi.Burada kısas nedir bilemiyorum .Hediyelerinizi güle güle kullanın.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülten hanim cim. Çok teşekkür ederim... Tavsiye Kanalında henüz yeniyim. Kriterlerini bilmiyorum ama her gelen mail e mutlaka dönüyorum. Anketleri cevaplandiriyorum. Belki bu etkilidir

      Sil
  6. renk çok yakışmış uygulamada kolay diyorsunuz bence siz de bizde vazgeçmeyelim bu boyadan

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel görünüyor gerçekten. Loreal bu işi biliyor:)

    YanıtlaSil
  8. sağlıkla kullan saçını canım. bana sarı geldi ki ben asla saç rengimi değiştirmeyen biriyim onu sarın birin de deneyeceğiz artık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mersi.. Mail yoluyla hangi rengi istediğimizi sordular ama demek ki siz o detayı kaçırmışsınız.

      Sil
  9. Renk de çok yakışmış..İyi günlerde kullanın..Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğiniz için çok teşekkürler... Sevgiler ..

      Sil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. sonuç harika güle güle kullanın ben de ne zamandır boyuyacağım bir fırsat olmadı aklıma getirdin.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok teşekkür ederimm... Sizinde resimlerinizi ve paylaşımınızı merakla bekliyorum .

      Sil
  12. tavsiye evinden benim boyamda geldi ama daha kullanamadım benimde kızıl

    YanıtlaSil
  13. saçlarım şuan koyu sarıya boyayıp karamel kahveye boyayacağım http://s3-eu-central-1.amazonaws.com/ks.post.images/a30965/de88f9be-751a-4cc0-91b1-15fde6a1a0fd.jpg acaba bu renk gibi olur mu ve sizinki buna yakın mı yoksa daha mı koyu çok güzel yakışmış size..)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş benim saçlarım koyu karamel kahveye boyayacağım acaba sizin rengi tutturabilir miyim sizin kutudan koyu mu oldu açık mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kara el kahveyi tutturmak biraz zor. Benim kara el kahveydi, ama diplerim çıkmıştı. Kuaförün yaptığı gibi olmuyor.

      Sil
    2. Kara el kahveyi tutturmak biraz zor. Benim kara el kahveydi, ama diplerim çıkmıştı. Kuaförün yaptığı gibi olmuyor.

      Sil
    3. Peki acici gerekiyormu bnim sacm siyah uclari kahverengi akti bazen boyuyoruum olmuyr cvp yazarmisiniz luffen

      Sil
    4. bence acma işlemi yapmalısınız bu rengi tutturmak için. profesyonel bir yerde ılk önce renginizi tutturup sonra bu hazır kitlerle dip boyanızı yapabilirsiniz bence

      Sil