bloğumu takip et

20 Şubat 2015 Cuma

Dr. Oetker Guseppe pizza deneyimimiz..


Dr. Oetker'in marketlerin donuk reyonlarında gördüğüm bu harika pizzayı nihayet denedik. Guseppe adı verilen bu pizzalar bana göre donuk pizzaların  arasındaki  en lezzetli pizzalar. Benim damak zevkime uyan bir ürün. Ben en çok karışık 3 etli yi beğendim. Oğlum bir tavuk döner aşığı olarak tavuk dönerli yi çok beğendi.
Gerçekten mükemmel hamur kıvamı size sanki en ünlü pizzacı da pizza yiyormuş hissi veriyor. Bundan sonra bizim derin dondurucumuzun en önemli misafirlerinden olacak bu pizzalar. 

dr. oetker guseppe / karışık- 3 etli yi köpüre köpüre yedi benim kuzum. Yedikten sonra söylediği söz de günümüze neşe kattı. "anne bak yabancı doktorlar hepl ezzetli yemekler pişiriyor. Bizim doktorlar da sebze yiyin diye bize kızıyorlar" :))))))
bazen keşke herşeyi çocuk aklı ve çocuk kalbi ile yaşayabilsek... 


38 yorum:

  1. sürekli Droetkeri kullanırım senelerdır ama karbonhıdrat patlaması yaşadığım için acıkcası yapmıyorum eskisi gibi çok severimm ama olmuyor :(((

    YanıtlaSil
  2. Bende merakediyorum bu pizzayien kisa surede deneyecegim size de afiyet olsun

    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bende merakediyorum bu pizzayien kisa surede deneyecegim size de afiyet olsun

    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. En kısa sürede deneyeceğim çok merak ediyorum… http://smyrnaiiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Haha iyimiş zeka küpü maşallah.. Dr.Oetker de doktor tabi..

    YanıtlaSil
  6. Ben denedim şahane. Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  7. Dr Oetker'in tüm ürünleri bence harika. Pizzasını denemedim ama hiç şüphem yok.Afiyet olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de memnun kalmadigim pek bir urunu yok . Tesekkurler

      Sil
    2. Benim de memnun kalmadigim pek bir urunu yok . Tesekkurler

      Sil
  8. Çok tatlı .. Söylemiş kuzunuz.. Afiyet olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederizz. Bazen bizden daha akilli olduklarini dusunuyorum

      Sil
    2. Tesekkur ederizz. Bazen bizden daha akilli olduklarini dusunuyorum

      Sil
  9. Bende denemedim boyle met edilince en kısa zamanda deneriz

    YanıtlaSil
  10. Ben Dr .Oetker Pizzacı sürekli dondurucuda bulundurur ve canım çektik ce ısırır yerim bunu da denemek gerekir eminim ki güzeldir.
    Sevgiler tatlım.💟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim dominosla yarisir. O kadar net soyleyebilirim. Benden de sevgiler tatlim

      Sil
    2. Emelcim dominosla yarisir. O kadar net soyleyebilirim. Benden de sevgiler tatlim

      Sil
  11. Aslında hazır pizzaları sevmiyor çocuklar ama bunu bende denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevil Hanim 4u bir arada olanlari bizim ev halki da sevmiyor. Ama bu tek olanlar cok lezzetli

      Sil
  12. Bende denedim hem karışık etli hem tavuklusunu ama reklamdaki öyle bol malzemeden uzayan kaşardan eser yok malesef.Zaten karışık etlisi de tavuk etindenmiş.Annemler ristorenteyi daha çok sevdi.

    YanıtlaSil
  13. Tavsiyeniz için teşekkürler.En kısa zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil