bloğumu takip et

19 Şubat 2015 Perşembe

KILO ALDIRMAYAN KURABIYE...



Bu karda kişta insan dışarı çıkamadıkça kendini aburcubura mutfaga veriyor. Malumunuz ben hala diyetteyim. Ama canim cayin kahvenin yanina atıştırmalık birşeyler illa ki istiyor. Yulaf kepeğini hergün tüketmeye gayret ediyorum. Karbonhidrat ihtiyacimi yulaf kepeğinle gideriyorum. Bu kurabiyenin tarifi geliştirilebilir bir tarif.

Malzemeler
3 yemek kaşığı yoğurt
1yumurta
5 yemek kaş.toz tatlandirici
1pk. Vanilya
1pk. Kabartma tozu
3yemek kaşığı buğday gluteni
6yemek kaşığı yulaf kepeği

Hepsini guzelce karistirip kaşık yardimiyla yağlı kağıt serilmiş tepsiye hamurumuzu diziyoruz. 170 derecede 10-15 dk pişiriyoruz. Dışı çıtır içi yumusak acibadem kivaminda bir kurabiye oluyor.
Bu kurabiyeye kuruyemis ve kuru meyvelerde ekliyebilirsiniz. Bu haliyle gunde 3adet tüketirseniz hic kilo almadan kurabiye yemenin tadina varirsiniz.
Afiyet olsun....

40 yorum:

  1. Nefis gerçekten. Mis gibi de kokmuşlardır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok lezzetliler gerçekten de.. tarçın ve kakaoda eklenebilir meselaa

      Sil
  2. Harika.. ben de 2 kaşık bal ile deneyim.. elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bal veya pekmezde olabilir. tavsiye ederim gerçekten harika oldular. ben hem diyabet adayı hem de yüksek kilolu olduğum için bal ya da pekmez kullanamadım :((

      Sil
  3. Şahane tam bana göre olmuşlar. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm.. Deneyin hiç pişman olmazsınızz. bu ölçüyle 10 adet doyurucu boyutta kurabiye çıkıyor..Tam kahve yanı :))))

      Sil
  4. kurabiyenin adına bayıldım.nefis görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyin mutlaka ... sadece adına değil tadına bayılırsınız. :)) çok teşekkür ederim...

      Sil
  5. ne güzel bir tarif ismi pek göz dolduruyor , ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederimmm... İsmi gibi tadı da cezbedici ..

      Sil
  6. İsmi dikkat çekici..Ellerine sağlık.Evde kalmak pek iyi olmuyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehhee... evde kaldıkça mutfakla olan ilişkim değişik boyutlara vardı..

      Sil
  7. elinize sağlık
    http://mortencere.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Nefis görünüyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. isim harika:)) sırf ismi için bile yapılıp yenmeli:)))) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık Ümranım.
    Tam diyete uygun bir tarif olmuş...
    Afiyetler olsun sevgilerimle tatlım.💟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Emel'cimm. Hamurisinden vazgecmek zor. Ben de boyle formuller uretiyorumm

      Sil
  11. Güzel bir tarifmiş .Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Bu tam benlikmiş :) dukan diyeti mi yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Pınar Hanim dukan diyeti yapiyorum :)))

      Sil
    2. Evet Pınar Hanim dukan diyeti yapiyorum :)))

      Sil
    3. En yakın arkadaşım dukanla 37 kilo verdi onun sayesinde yulaf kepeğini soktum hayatıma :) ekmek yemekten iyidir :)

      Sil
    4. kesinlikle.... ben de şimdi fırından ekmeğimi çıkardım... 22 kilo verdim . inşallah 37 leri görmek bana da nasip olur...

      Sil
  13. sizi takibe aldım bende diyet ürünleri seviyorum ama sonra başka şeyler yapıp yemeye devam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurlwr . Bunlari yiyorum arada da cocuklarin kekine elim kayiyorr :((

      Sil
    2. Cok tesekkurlwr . Bunlari yiyorum arada da cocuklarin kekine elim kayiyorr :((

      Sil
  14. Çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. pasta böreğe ara verdim hiç bir şey yapmıyoırum ama,canımda feci istiyor kilo aldırmıyorsa hemen yapmalı elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 6 aydir bu tarz tariflerle 22 kg verdim :)))

      Sil
    2. Ben 6 aydir bu tarz tariflerle 22 kg verdim :)))

      Sil
  17. Merhaba ,tarif harika ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil