bloğumu takip et

14 Kasım 2015 Cumartesi

FORM DÜKKANI VE DUKAN KRALİÇESİ SELMA SEZER


Benim dukanla tanışmam sevgili Melis Hasırcı Tezcan ile gectiğimiz yıllarda olmuştu. Sonra Dukan diyet kitabını okudum. Mantıklı geldi ve diyete başladım. Diyete asla ve asla kitabı okumadan başlayamıyorsunuz. Çünkü dukan mantığını anlamadan bu diyeti uygulamak zor. Yaklaşık 4 ay gibi bir sürede 20 kg kadar verdim. bu benim için mucizeydi. Tabi diyet sürecinde sosyal medyadaki dukan gruplarına dahil olmaya başladım. Aynı yolda birbirini hiç tanımayan insanlarla dert ortaklığı yaptık. Birgün kuzenimin eşi bana sevgili Selma nın facebook grubundan bahsetti. DUKAN OLSUN SAĞLIK OLSUN diye bir grup. inanılmaz motive edici bir grup. sonra ben diyeti bırakmak zorunda kaldım ve verdiğim herşeyi ger aldım. Bu yaz sonu bir rahatsızlık yaşadım ve acilen kilo vermem gerektiğine karar verdim. Ben listelerle yaşayamam. O yüzden  dukan diyeti bana göre uygun . 

Ve kararımı verdim . Dukana başladım. Az çok duymuşsunuzdur. dukan diyetinde başrollerde yulaf kepeği var. Yulaf kepeğinle harika hamurişleri yapılıyor. 

Gelelim Selma SEZER ime... Selma için ben sihirbaz tabirini kullanabilirim. İlk önce kendi hayatına dokunarak , sonra da biz kilo problemi yaşayanların hayatına dokunarak mucizeler yaratıyor. Nasıl mı?

Bu azimli kadın yaklaşık 50 küsür kilo vererek hayata tekrardan merhaba demiş. Yulaf kepeğinden inanılmaz lezzetli yiyecekler üretmiş ve diyet sürecini keyifli hale getirmiş. Şimdilerde ise  FORM DÜKKANI Yulaf kepeği Tasarım Atölyesi adında şirin mi şirin bir atölyesi var. Bu atölyede öyle yiyecekler yapıyor ki inanamazsınız. 
Mesela bu harika lezzet bir pizza. Tamamen dukana uygun ve yulaf kepeği ile yapılmış. 


Bu son icadı Tarçella. Harika bir lezzet. Tam tatlı krizlerine iyi gelecek bir ürün. 


Papatya kurabiyelerin ise çok hayranı var. Gün arasında kahve yanında ya da 5 cayında nefis oluyor.

Selma nın yaptığı kekler pastalar kurabiyeler enfes. Ve inanabiliyor musunuz? Bunları yiyerek zayıflıyorsunuz. 





Bu lezzetin adı Yutenyo böreği. kıymalı ya da peynirli oluyor. Tam bir protein bombası. Lezzeti mi? Bence su böreğine benziyor. 


Çıtır cubuklar tam cay keyfi için.


Bol malzemeli ıspanaklı gözleme..

Gerçekten herşey çok lezzetli... Bunlar sadece bir kısmı.. Daha neler var neler... Bafra nokulu, bafra simidi, çörekotlu kurabiye, bayram tatlısı, reçeller, çikolatalar, chhescakeler.... Remen anlatılmaz yaşanır. 
İşte benim bu 1,5 aylık yeniden başladığım dukan hikayemin baş kahramanı Selma dır. Kaç kilo verdiğimi mi merak ediyorsunuz?  Tam 9 kilo oldu şu an. Ve ben bu paylaştığım herşeyi yiyerek keyifle zayıflıyorum. 
Teşekkürler Selma'm. İyi ki varsın..Ve tabiki whatsapp grubumuzdaki dukan melekleri.. sizleri de seviyorum.... Sizlerde iyi ki varsınız.. 





30 yorum:

  1. Dukan yapmamama rağmen tanışmayı ve ürettiklerinden almayı çom isterim sağlıklı oldukları kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlıklı beslenmeyi düşünen herkes bu ürünleri tüketmeli bence.

      Sil
  2. Yemekler nefis görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. herşey nefis gözüküyor
    azimle olmayacak şey yok başarılarını ve seni takip edeceğim tatlım

    YanıtlaSil
  4. Ben de listelerle diyet yapabilecek biri değilim. Dukanı yeniden denemem lazım. Hatta bu pazartesi başlasam hiç fena olmaz:)
    Bilgi ve paylaşım için çok çok teşekkür ederim.
    Bu arada eğer bu diyeti tekrar yaparsam desteğini esirgemeyeceğini biliyorum:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki canım. Sen yeter ki başlayacağım de.

      Sil
    2. tabi ki canım. Sen yeter ki başlayacağım de.

      Sil
  5. selam instagram kullanıyorsanız bir çekiliş başlattım sizi de beklerim :D
    https://www.instagram.com/kozmetikpsikolojisi/

    YanıtlaSil
  6. Selma Sezer'in yaptığı çeşitler çok güzel. Darısı başımıza diyelim.

    YanıtlaSil
  7. Ben dukanla 10 kg verip sonra geri aldım maalesef:(( Yatılı şehir dışı misafirliği bozdu ilk etapta sonrasın da farklı durumlardan kendime dikkat edemedim ama illa ki vermek istiyorum fazlalıkları bakalım artık:))çok ekmek düşkünü olmadığım için yulafa alışmam sıkıntı olmadı hala da yulaflı tarifleri uyguluyorum

    YanıtlaSil
  8. 50 kilo, wow!!! Tarifler çok leziz görünüyor..

    YanıtlaSil
  9. başarı ve azim örneği...tarifler çok leziz görünüyor

    YanıtlaSil
  10. 50 kilo azim tebrik ettim gerçekten dükkana da bakacağım sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Burada harika tatlar var. Darısı bana şu an diyetteyim.

    YanıtlaSil
  12. 50 kilo gerçektekten de büyük bir azimmiş.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  13. Sanırım satis yapildigi icin tarif yok.. Ben bayat seyleri yiyememki

    YanıtlaSil
  14. Sanırım satis yapildigi icin tarif yok.. Ben bayat seyleri yiyememki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayat oldugunu da nerden cıkardınız. Selma Hanım sipariş aldıktan sonra kişiye göre üretim yapıyor ve herşeyi acil şekilde kargoluyor. Aldığınız ürünleri derin dondurucu da istediğiniz zamana kadar ilk günkü gibi saklarsınız.

      Sil