bloğumu takip et

15 Mart 2015 Pazar

KARPUZ SALATA



Bu hafta kursta bu harika salatayi öğrendim. Görüntüsü ile olduğu kadar tadıyla da cezbedici bir lezzet..

Malzeme:
6-7 orta boy patates
2salatalik
100 gr  kaşar peynir
4adet kozlenmis kırmızı biber
6-7 adet zeytin
Tuz
Karabiber
Limon

Yapılisi

Patatesleri haşlıyoruz. Daha sonra çatalla ezerek tuz karabiber ve limon suyu ile karıştırıyoruz. İyice ezdikten sonra servis edeceğimiz tabakta yarım daire şekli veriyoruz. Kabukları ile rendelediğimiz salatalıkları dairenin en dış kısmına yerleştiriyoruz. Rendelediğimiz kaşar peyniri de salatalıktan sonra iç kısma doğru şerit halinde yerleştiriyoruz. küp küp doğradığımız kırmızı biberleri karpuz diliminin iç kısmı gibi düşünüp kalan yerleri kaplıyoruz. zeytinlerimiz de cekirdeklerini çıkarıp karpuz cekirdeği havası verecek şekilde yerleştiriyoruz.Sunumu çok basit ama bir o kadar da gösterişli bu salata 5 çayı , doğumgünü  v e özel davet sofralarınızda oldukça konuışulacak bir tarif.
Şimdiden yapacak olanlara kolay gelsin diyorum .. Sevgilerr.
Afiyet olsun..






39 yorum:

  1. Bu görsele bayılıyorum ben.
    Ellerine emeklerine sağlık tatlım…
    Marifetli hatunun halide bir başka oluyor yani…
    Sevgilerimi bıraktım salatadan almaya kıyamadım doğrusu… :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. salata sana feda olsun canııımmm.. teşekkür ederim güzel yorumları için.. öpüyorum kocaman

      Sil
  2. Görüntü nefis.
    Aslında böyle görseller, tam bir düşman bize, ama dayanamıyoruz :))
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. :))) görsellere özenip mutfağa koşuyoruz doğru diyosunuz.

    YanıtlaSil
  4. Görünüşü çok hoş olmuş:))

    YanıtlaSil
  5. Aman Allahım bu ne güzellik. O kadar emek. Kim kıyacak da bu salatayı yiyecek... :))) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lezzeti de yerinde .. o yüzden hemen bitiverdi..Teşekkürler..

      Sil
  6. Süper olmuş ellerine sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım, ilk fırsatta denemek isterim.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Sunum çok hoşş olmuş:) Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Ah bayıldım buna. Bu da ayrı bir sanat. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.. pastaciligi salata da kullandım diyelim

      Sil
    2. Çok teşekkürler.. pastaciligi salata da kullandım diyelim

      Sil
  11. Merhaba bloğunuzu takibime aldım bende beklerim sevgiler....

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel görünüyor,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Bu sunum harika görünüyor..Ellerinize sağlık.Afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  14. Bu sunum harika görünüyor..Ellerinize sağlık.Afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  15. görünümüyle harika :) ve çok iştah açıcı ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. çok begendim bu fikri, ellerinize sağlık

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. ay çok güzel.çoooook teşekkürler.hemen deniyicem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😘💐 kolay gelsin o zaman size.. şimdiden afiyet olsun

      Sil
  19. Nasıl da güzel görünüyor, ellerine sağlık. Deneyeyim umarım benim yaptığımın da görüntüsü bu kadar şık olur.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Harika canım.Eline sağlık ...

    YanıtlaSil
  21. ay bayıldım resmen, çok şahane, sunum olarak harika bir fikir! en yakın zamanda deneyceğim :) sizi sevgili hüzün sarısı blog'un etkinliğindeki pastanızla biliyorum, çok güzeldi ben etkinlikte değildim ama sosyal medyadan takip ediyorum. başarılarınızın devamını dilerim, elinize sağlık. sizi takibe aldım dilerseniz benim de kadın bakımı, çeşitli bilgiler ve kozmetik üzerine bir blogum var :) sevgiler

    YanıtlaSil
  22. hoşgeldiniz bloguma. çok çok teşekkür ederim guzel sözlerinize. büyük bir zevkle sizi takibe alacağım..

    YanıtlaSil