bloğumu takip et

27 Mart 2015 Cuma

VİALAND 'DE HARİKA BİR EĞLENCE: OLYMPİA SİRKİ


Geçtiğimiz hafta sevgili Ohannes Kan'ın ve Sevgili blogger Gönül İler Hanım'ın davetleriyle muhteşem bir organizasyona davetliydim. Olympia Sirki Vialand 'de.. Eşim ve iki oğlum hep beraber katıldık. Büyük oğlum evden çıkarken benimle pazarlık yaptı resmen. Eğer hayvan sirkiyse gelmeyeceğini söyledi. Gerçekten de insan ağırlıklı showların olması bizi çok mutlu etti.



Çelik ip üzerinde yürüyen bu bayan bizi daha da şaşırtarak topuklu ayakkabılar giyerek de ip üzerinde gösterisine devam etti. dünya da bu gösteriyi yapan sadece 2 kişiden birini izlemek için mutlaka olympia Sirkine gitmelisiniz.


Benim için tüm gösteriler harikaydı ama bu Brezilyalı Sambacı bir muhteşemdi. Hem dansları hem de jonklörlüğü tartışılmaz derecede iyiydi.



Sahneye o kadar yakın oturmama rağmen şu illüzyon gösterisinin sırrını çözemedim :)))).. Bu işin şakaası tabi.. Ama gerçekten çok yetenekli sanatçıları izlemek keyif vericiydi.


Hele de bu akrobatların güç gösterileri gerçekten harika.


Eğer siz de bu haftasonu çoçuklarla ne yaparız nereye gideriz diye düşünüyorsanız, mutlaka gidilecekler listesine Vialand Olympia Sirki'ni eklemelisiniz. Gösteriler kapalı ve ısıtmalı bir çadırda yapılıyor. O yüzden çocukları üşütürmüyüz endişesi taşımayın. Üstelik bilet fiyatları da hiç o kadar pahalı değil. Biletlere sirkin gişelerinden ya da biletix sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ben gerçekten ailemle ve blogger dostlarla bir arada olmaktan ve böyle güzel bir etkinliğe katılmaktan büyük keyif aldım. Şimdiden gidecek dostlarıma bol eğlenceler dilerim.
sevgiler....

14 yorum:

  1. Oldukça zevkli bir akşamdı. Tekrarı olsun dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. ogün bende davetliydim ama katılamadım eminim çok eğlencelidir :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülden hanım keyifli bir akşamdı gerçekten.. İnşallah başka bir sefere birlikte olmak dileğiyle..

      Sil
  3. Çok güzel bir eğlence tertiplenmiş... Hayvansız sirk olması da ayrıca hoşuma gitti... Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayvanları koruyan hayvan dostu sirkleri destekliyoruz...

      Sil
  4. Harika bir gece olmuş. Güzel vakit geçirmeniz ne güzel.

    YanıtlaSil
  5. Çok eğlenceli bir post olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. ne eğlenceli bir post ne güzel bende eğlendim doğrusu sevgiler

    YanıtlaSil