bloğumu takip et

17 Ekim 2016 Pazartesi

BİRLİKTE PEDALLAYALIM...


Uzun bir ara vermiştim yazmaya. Hem yaz tatili, hem işler güçler... Çok ihmal ettim blogumu, farkındayım.

Ama öyle güzel bir proje ile karşılaştım ki yazmasam olmazdı. Birlikte Pedallayalım. Bisiklete binmek isteyip te öğrenemediniz mi? Tamm size göre bir yazı o zaman bu. Bisiklete binmek sağlık açısından önemli olduğu kadar eğlenceli de. Ben şanslıyım arkadaşlarımdan öğrendim çocukken. Annem çok evhammlı bir kadın olduuğu için ablam o kadar sanslı değildi. Senelerce de cesaret edip binmedi. Facebookta karşılaştığı birlikte pedallayalım sayesinde sadece 1 saat gibi kısa bir sürede bisiklete binmeyi öğrendi. Hem de cok uygun fiyata. Saati 50 tl. hem de mobil sistemle. Nerede ve ne zaman isterseniz bisiklete binmeyi siz de öğrenebilirsiniz.




Adı Erdoğan Canpolat .İstanbul Üniversitesi Coğrafya öğr. mezunu kendisi.

Erdoğan Bey 'e bu fikrin nasıl ortaya çıktığını sordum. Erdoğan Bey'in ağzından proje şöyle gelişmiş.:  Bu iş ilk ticari amaçla başladım sevdiğim bir işi yaparak nasıl para kazanabilirim diye düşündüm dedi. Daha sonra böyle bir şeyin gerekli oldugunu anladım ve amacım ticari olmaktan çıktı nasıl yararlı şeyler yapabilirim nasıl bu özgürlüğü yaşamak isteyenlere faydalı olabilirim diyerek sabit bir yerde kalmaktansa ücretide düşük tutarak mobil sisteme geçtim

Mobil sistem yani kişiye yakın lokasyonlar secip istediği yerde eğitim vermek.


4 yorum:

  1. güzel bir fikir aslında bende dengede duramıyorum bana lazımm

    YanıtlaSil
  2. ay ne güzelmiş bende bu yaşta öğrenemeyenlerdenim keşke istanbul da daha fazla bisiklet yolu olsa

    YanıtlaSil
  3. Great post, photos are amazing!
    Hope you'll leave a comment on my last post --> http://howaboutjourney.blogspot.com/2018/05/gardaland-italy.html

    YanıtlaSil