bloğumu takip et

28 Mart 2015 Cumartesi

ProNail 9 Dakikada Keratinli Manikür Mucizesi


Perşembe günü Migrosta alışveriş yaparken gözüme ilişti bu ürün. Daha önce de başka bloggerların deneyimlerini okumuştum ve merak etmiştim bu ürünü. fiyatı da uygun (8,90 tl ) olunca hemen aldım. Cuma sabahı denedim. Uygulaması kolay. kokusu da güzel bir ürün.
Benim gibi küçük çocuğu olupta kuaföre gidememe gibi bir derdi olanların kurtarıcısı olmuş bu ürün. En kısa zamanda pedikür setini de deniyeceğim. 



Eldiveni giyip paketin içinden çıkan havluyla elinizi sarıyorsunuz ve 7 dk bekletiyorsunuz. Daha sonra parmak üclarını delerek yine içinden çıkan portakal çubuğu ile ölü derilerinizi ittiriyorsunuz. Zaten kullanımı çok açıkça pakette yazıyor. Ürün ile ilgili daha detaylı bilgi almak için tık tık lütfen..

bu arada sonuç mu?


Malum şeker hamuruyla uğraştığımdan ve modelleme yaptığımdan dolayı tırnak boyum kısa. Ama bu ürünün ellerimi yumuşattığı aşikar. Bu ürünü tavsiye eder miyim? EVEEEEETTTT..
Güzel ve bakımlı günler... Sevgiler...






21 yorum:

  1. Ben de pedkür setini kullandım gerçekten çok güzel bir ürün :)

    YanıtlaSil
  2. Ben hala deneyeceğim. Videolu anlatım gerçekleştirmek için bu kadar bekledim ama hala ben uygulamayı yaparken videoyu çekecek olan oğlumun keyfini bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o aklıma gelmedi. uygularken yalnızdım evde. :)))

      Sil
  3. Kolay da birşeye benziyor...

    YanıtlaSil
  4. çok pratik bir ürüne benziyor
    denemek isterim

    YanıtlaSil
  5. Ne kolay mutlaka deneyecegim:)Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir ürün. Bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. pratik ve kolay, teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Bu ürünü ben de kullandım..Harika bir set..İnanılmaz güzel..Hem ellere bakım yapıyor hem de manikürü kolaylaştırıyor..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Bu ürünü ben de kullandım..Harika bir set..İnanılmaz güzel..Hem ellere bakım yapıyor hem de manikürü kolaylaştırıyor..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Ben de bu ürünü kullandım ve çok memnun kaldım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. çok hoş pamuk gibi eller sonucuna bayıldım bende denemek istiyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Bekleyen bir el maskem var.Bu yazı üzerine en kısa zamanda deneyeyim o zaman.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. Bekleyen bir el maskem var.Bu yazı üzerine en kısa zamanda deneyeyim o zaman.Sevgiler :)

    YanıtlaSil