bloğumu takip et

1 Kasım 2014 Cumartesi

"KEMİK ARKADAŞIM" BLOGGER ÇAY ETKİNLİĞİ by FİDAN BAŞARAN




Muhteşem bir etkinlikten söz edeceğim sizlere. Daha önce de etkinliğine katıldığım Fidan Başaran bana bu daveti gönderdiğinde çok heyecanlandım. Çünkü bu sefer toplantımızın amacı minik dostlarımıza yardım etmekti. kendi adıma söyliyeyim. Evimde sadece balık besliyorum, ama elimden geldiğince 2 oğlumla beraber evimizdeki artık yemeklerle sokak hayvanlarını beslemeye çalışıyoruz.Ama hiç böyle özel bir günümü onlar için ayırmamıştım. bu anlamda buna sebep olan ilk önce Fidan ablama ve koca yürekli insanlardan oluşan KEMİK ARKADASIM grubuna çoooook ama çok teşekkür ederim. 



KİMDİR BU KEMİK ARKADAŞIM?
kemik arkadasım . harika insanlardan oluşan bir gönüllü grubu.. Belirledikleri günlerde buluşarak araziye çıkarak sokaklara bırakılmış canlarımızı besliyorlar, tedavi ettiriyorlar. Belki okuyunca basit bir iş gibi gelir sizlere. ama toplantımıza katılan grubun sözcüsü Psikolog dr. Ekin Eremsoy Hanımın bizlere anlattıkları tüyler ürperticiydi. Bu grup elini taşın altına sokuyordu. Ekin hanımı dinledikçe inanın insanlığımızı sorgulama ihtiyacı hissettim. Ve karar verdim ki ben ve oğullarım artık birer sokak timi olacağız. 

GELELİM ETKİNLİĞİMİZE.....

Fidan ablam yine beni şaşırttın. Bize çuvallarla gelin derken şaka yaptığını sanıyordum ama bir yandan da pazar arabası ile gelmeyi de ihmal etmedim :)))

sponsor sayımız 65 di. hepsine çok çok çok teşekkür ederiz. 
benim payıma düşenleri sizlerle paylaşayım.

ton balıklı makarna salatamız.... by Fidan BAŞARAN

KABAKLI CEVİZLİ SALATA  by Fidan BAŞARAN

VE BENİM FAVORİMMMMM 
BUĞDAY SALATASI  by Fidan BAŞARAN
CURA TATLISI

KADAYIF DOLMASI


VE DE ÇİĞ KÖFTEMİZ 
bu lezzetleri bizlere tatma fırsatı veren sponsor firma samsatcigkoftecisi ne çok teşekkür ederiz.

bu lezzetli kurabiyeler de uneller den geldi.
KAT KAT PATATES SALATASI by FİDAN BAŞARAN

acılı cevizli acuka lı kanepeler by FİDAN BAŞARAN

SEVGİLİ BLOGGER ARKADAŞLARIM http://gulumseyuzume.blogspot.com.tr/ VE http://eymininmutfagindan.blogspot.com.tr/ İLE FOTOMUZ...



DÖNER DÜRÜMLERİMİZ İÇİN Y DÖNER E ÇOK TEŞEKKÜRLER...


DİYETTE OLDUĞUM İÇİN TATLILARIN TADINA BAKAMADIM. EVDE OĞLUM VE EŞİM BU HARİKA KURABİYELERİ TEST ETTİ. :)))





GERÇEK BİR LEZZET... REÇEL DÜNYASI EV YAPIMI REÇELLER HARİKA


VE BU MUHTEŞEM PASTA İÇİN SEVGİLİ LİZ SEZER E COK TEŞEKKÜR EDERİZ. ANOUSH BAKERY 

GELELİM ETKİNLİKTE BENİM HAKKIMA DÜŞEN HEDİYELERİME..



SEVGİLİ FİDAN ABLAM BANA BU HARİKA SETİ ONUR ÖDÜLÜ OLARAK HEDİYE ETTİ. ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. www.hakanturistik.com 

                                                            BERRAK TURŞU YA BAYILDIM. HELE KORNİŞON TURŞUSU MUHTEŞEMDİ.


OLDUM OLASI ŞERBETLERE BİR İLGİM VARDIR. DİYETTE OLMAMDAN ÖTÜRÜ SADECE TADINA BAKMAKLA YETİNDİM. SONRA KURU KARIŞIM OLARAK DAĞITILDIĞINDA ÇOK SEVİNDİM. HEMEN TATLANDIRICIYLA DENEME YAPICAM. TEŞEKKÜRLER ZAFERAN 


VE İŞTE MUHTEŞEM BİR HEDİYE DAHA...AZİMLİ BECERİKLİ KADINLARIN KURDUĞU BİR FİRMA.. GÜNDÜZ KUŞAĞI PROGRAMLARINDA VE BAZI DİZİLERDE BU MUHTEŞEM TAKILARA ŞAHİTLİK EDİYORDUK. BUNLARDAN BİRİNE SAHİP OLDUĞUM İÇİN ÇOK ŞANSLIYIM . DOĞAL TAŞLARDAN OLUŞAN ÇOK ŞIK BİR KOLYEM OLDU . TEŞEKKÜRLER

SERİNLEMENİN EN İNCE YOLU .... GERÇEKTEN ÇOK HAFİF BİR TADI VARDI.ASPİRE
MUTFAĞIMIZIN YILDIZI....
HARİKA ÜRÜNLER GÖNDERMİŞ BİZE. ÇOK TEŞEKKÜRLER PAKMAYA...
MARKETTE HEP GÖRÜYORDUM BU MARKAYI. AMA CESARET EDİPTE AÇIKÇASI HİÇ ALMADIM. PEYNİR BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİDİR. UYGULADIĞIM DİYET GEREĞİ PEYNİR OLMAZSA OLMAZIMDIR. AÇIK SÖYLEMEK GEREKİRSE  BİRAZ TUZLU GELDİ BANA . AMA LEZZET VE KIVAMI HOŞTU. TEŞEKKÜRLER  KEÇİCİ
                                                                   www.dogadan.com.tr
                                                         BAYILDIK BİZ BU LEZZETE....

ÇİKLET KOKULU MUMLAR İÇİN TEŞEKKÜRLER MUMYAK 

BULAŞIK DETERJANI VE YUMUŞATICISI BİR HARİKA... MARKETLERDE FİYATLARI DA ÇOK UYGUN.. TEŞEKKÜRLER TEMİZLİĞİN ABC Sİ...


SEVGİLİ KEMİK ARKADAŞIM EKİBİ BİZLERE BU GÜZEL SABUNLARI GETİRMİŞLER...

İŞTE BUNA ÇOK İHTİYACIM VARDI MELİSSİMA CİLT BAKIMI

ÇİFTÇİDENEVE.COM DAN %10 İNDİRİRİM ÇEKİMİZ..

OĞLUM BU ÇİLEKLİ DİŞ MACUNUNA BAYILDI... SPLAT...
ULTRAHİJYEN
YATAKLARIMIZ ASLINDA NE KADAR KİRLİ... 

BU HARİKA ÇAYDANLIĞI dükkan senindir hediye etti .. çok çok beğendim...

portakal diyarına gönderdiği harika mandalinalar için çok teşekkür ederiz.


tam bana göre bir hediye oldu bu. teşekkürler cakes pasta malzemeleri


sevgili AKARCA ÇİFTLİĞİ ne teşekkürler

kybele  ye çok teşekkür ederiz

Benim payıma düşen hediyeler için
 Fidan Başaran  ve Filiz Dündar aracılığıyla çok çok teşekkür ederim..

Ve bu Özel günde ONLAR İÇİN  toplanmıştık. Bu dünyalar tatlısı ikizler emek harcadıkları el işlerini KEMİK ARKADAŞIM a bağış yapabilmek adına satışa sundular. Bizlere bu anlamda vesile oldular. Sergiden aldıklarımı da sizlerle paylaşıyım. 


Harika bir etkinlikti. en kısa zamanda yenisini bekliyorum.  

sevgilerimle.....





2 yorum:

  1. Ümrancım ben sanki daha önce yorum bıraktım diye hatırlıyorum…
    Seninle tanışmaktan ve birlikte vakit geçirmekten mutlu olduğum çok güzel bir etkinlikti…
    Tüm cici hediyelerini iyi günlerde kullan…
    Sevgilerimi bıraktım…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seninle tanışmaktan büyük keyif aldım canım. Teşekkür ederim.

      Sil