bloğumu takip et

2 Kasım 2014 Pazar

KARAMEL KEK


Her ne kadar sıkı diyette olsamda gelen konuklarıma muazzam bir özen gösteririm.
karamel aromalı şurup vardı elimde. Ama uzun zamandır nerede kullanacağımı bulamamıştım.
Kek yapmaya karar verdim. Gelen misafirlerimde, evdeki canlarımda bu kekin tadına adeta aşık oldular. Yiyenlerden onay aldığımıza göre tarifi sizlerle paylaşabilirimmmm.....

MALZEMELER
3 yumurta 
1 su bardağı toz şeker
1 ajda bardak sıvıyağ
1 ajda bardak karamel şurup (kahvelerde kokteyllerde kullanılan)
1 su bardağı süt
1 paket kabartma tozu
2 su bardağı un 

yumurta ve şekeri köpürene dek çırpalım. Diğer sıvı malzemeleri ekleyelim. Kuru malzemeleride ekledikten sonra yağladığımız kalıba kek hamurumuzu boşaltalım. 45 dk. 170 c de pişirdikten sonra aservise hazır. Mutfaktan yükselen kokulara inanamayacaksınız. :)))

Afiyet Olsun...

5 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz.. ben de sizi zevkle takip edicem. Sevgiler saygılar benden...

      Sil
  2. Merhaba :) Ellerine sağlık siteni inceledim de harika tarifler var. Akşama takibe alacağım işyerinde GFC yasaklı maalesef :( Benim bloğuma da beklerim.

    Sevgilerimle...

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Begenmenize sevindim.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Begenmenize sevindim.

      Sil