bloğumu takip et

25 Nisan 2015 Cumartesi

Tavsiye Evinin Meleği degilim artik


24Nisan sabah gazetesinin ekonomi sayfasında Renan Hanim in Tavsiye evi röportajı vardı. Çok talihsiz açıklamalarda bulunulmuş. 
Ben yeni bir blog yazarı sayılırım. Blogger olmayi basitlestiren yerden yere vuran açıklamalar bunlar. Bizler en çok desteği esimizden alıyoruz yeri geldiğinde. Hiç bir blogger bir paket margarin için bu sozleri yutmamali. 
 Beğenmediğimiz urunleriacik gonullulukle yazarız. Beğendiğimiz ürününde arkasında dururuz. Kondugumuz kabin şeklini almayız yani. Hobi ya da profesyonel blog yazarı olsun, hiç bir arkadaşım bu etiketlemeyi kabul etmez.


Tavsiye evi üyeliği iptalimizi istediğimiz takdirde böyle basit lakayit bir mail alınca daha da üzüldük açıkçası. Adı geçen gazete de tekzip yazısı yayinlanmadigi sürece ben TAVSİYE ETMİYORUM arkadaş.

16 yorum:

  1. Özrü kabahatinden büyük deyimi burada ne kadar uygun! Böyle özür metni mi olur?
    Elbette bir kaç gurursuz blogger bu yapılanları sindirip melek olmaya devam edecektir , işte o bir kaç omurgasıza güvenerek bu geçiştirilerek hazırlanmış mail ile karşımıza çıktılar.
    İşin açığı kimin ne düşündüğü umurumda değil. Benim düşüncem net. Gazete düzeltme yazısı filan yayınlamayacak ve benim için bu konu asla unutulmayacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki fazladan ürün gönderirler o omurgasizlara.. davetlere çağırırlar. Dimi ama... Bazı kesim var..gönderilen her markayı yagliyip balliyoruz sanıyorlar. Bu röportajda bloggerlari beleşçi hediye avcısı gibi gösteren bir üslup içeriyor. Ben şahsım adına bunu hazmedemem.

      Sil
    2. Belki fazladan ürün gönderirler o omurgasizlara.. davetlere çağırırlar. Dimi ama... Bazı kesim var..gönderilen her markayı yagliyip balliyoruz sanıyorlar. Bu röportajda bloggerlari beleşçi hediye avcısı gibi gösteren bir üslup içeriyor. Ben şahsım adına bunu hazmedemem.

      Sil
  2. Bu ne biçim bir kıyaslama...
    herkesin evinde kocaların yaptığı yorumları mı biliyormuş.....

    YanıtlaSil
  3. ben bu zamana kadar zaten hiç katılmdım ama üyeliğim sürüyordu
    :(
    hala tekzip bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az önce bir mektup yayınladı blogunda. Tekzip için başvuru yapmış.

      Sil
  4. bazıları 2 kutu armağana bazıları 3 kuruş paraya benliğini yitirebiliyormuş demek
    Kınıyorum kınamaya devam edeceğim arkadaşım

    YanıtlaSil
  5. güzel bir açıklama olmamış gerçekten

    YanıtlaSil
  6. Sadece üyeydim onuda iptal ettim,feysdende takibi bıraktım,umarım bir ders çıkarır ve özür dilerler.

    YanıtlaSil
  7. Üyeliğim dün itibariyle iptal edildi. Ama bu olaylar yaşanmadan önce bir kampanya teklifi vardı kabul ettiğim. Bugün bana bir kampanya paketi geldi iade ettim kargo ile TAVSİYE ETMİYORUZ!!!

    YanıtlaSil
  8. ooo...çirkin olmuş gerçekten. Kadınlarla ilgili aşağılayıcı genellemeler ne kadar masum görünüşlü olursa olsun, kadına şiddetin asıl nedenidir. Bunun tüm toplumca fark edilmesi gerekir artık. Bu arada takipçiniz olup sitenize katılıyorum hemen. Konu olarak üzücü bir diyalogda buluşsak da bundan sonrası güzel olsun dilerim ki... :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloguma hoşgeldiniz..Aslında kadına şiddet hemcinslerimizden dolaylı olarak da oluyor dediğiniz gibi. en kısa zamanda iadeyi ziyarette bulunacağım.

      Sil
  9. destekliyorum bende. Çıktım üyelikten. Seni takibe aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    http://www.bakbuharika.com/

    YanıtlaSil
  10. çok üzüldüm gerçekten ben de bu yazıya...hemen terkettim oraları:)

    YanıtlaSil