bloğumu takip et

4 Mayıs 2015 Pazartesi

CAKESHOW iSTANBUL MACERAM....

Bu organizasyonu ilk duyduğumda çok heyecanlandım. Gönül verdiğim işi yapan ustalarla tanışma fırsatı, butik pastacılık sektörünün nasıl geliştiğine yakından tanık olma fırsatı ve kendimi deneme fırsatım olacaktı. Hande Hanım ve Alev hanım bir girişimcilik örneği göstererek Cakeshow İstanbul organizasyonunu Kadir has Üniversitesi Cibali yaşam boyu eğitim kampüsünde düzenlediler. 
Organizasyonda aksaklıklar vardı tabi. Ama ilk defa yapılan bir organizasyon olduğu için hoşgörülü davranıyorum şahsım adına. Ama keşke daha çok dikkat edilseydi.

Bu organizasyona öğrenci, ziyaretçi ya da yarışmacı olarak mı katılmalıyım diye uzun süre düşündüm açıkçası. Çünkü profesyonel eğitim ya da butik pastacılık eğitimi adına hiç bir eğitim almadım.O yüzden de yarışmacı olarak katılmam aslında iyi bir cesaret örneğidir. Derece alabileceğimi umut etmiyordum ama yine de şansımı denemek istedim. Ve anneler günü yaklaştığı için bu temada bir pastayla katılmak istedim.

pasta daki figürüm ileri seviye figür. İlk defa İleri seviye de figür denedim. Saatlerce hatta günlerce youtube da videolar izleyerek yap boz şeklinde bu figürü ortaya çıkardım. Tabi fiğür ve pasta konusunda benimle sürekli beyin fırtınası yapan harika insanlar da vardı yanımda. 


Yarışmaya özel günler/ ben iyiyim kategorisinde başvurdum. Aslında yeni başladım kategorisinde girmem gerekliydi ama kendimden çok daha iyi insanlarla yarışmak istedim. 


Pastamın teması Galaksinin en güzel annesi...Ama tasarlama dahil 1 ayı buldu :)))


katıldığım kategori de 2, ödülü aldım. Bu benim için inanılmaz ve keyifli bir duygu. İnanılmaz güzellikte pastalar vardı yarıştığım kategoride. Pastaları gördükçe umudumu yitiriyordum. Ödül günü geldi çattı ve pastaların önlerine derecelerini gösteren kokartlar yerleştirilmişti. Nasıl bir heyecanla pastamın önüne gittim anlatamam. 



tabi gururla poz vermek hakkım dimi:)))))

Gelelim ödül törenine... İşte en yıkıldığım an. Heyecanla sahneye anons edileceğim anı beklerken, tüm 2,lerin isimleri anons edilmeye başlandı ama benim ismim okunmadı. Sabırla bekledim. Başka kategori 1, leri,2,leri ve 3,leri anons edildi. Benim adım hala okunmadı... Sabırla bekliyorum tabi ama heyecan tavanda..Sonra bir anons yapıldı. "diğer 2,lerimiz de var. sahneye gelebilirler mi ödüllerini almaya " 

Açıkçası orda biraz bozuldum. Böyle hayal etmediğim için belki de bozuldum. Tabi organizasyonun aksaklıklarını başta da söylediğim gibi ilk olduğu için hoşgördük çoğumuz.
Bir de nedense hep madalya hayal ettim :))))) Madalya ya da bir sertifika olabilirdi kazandığımız dereceyi hatıra olarak saklamak adına. Ama inşallah seneye daha iyi ve kusursuz bir organizasyon olacak. 

Gelelim Organizasyonun en keyifli anlarına....

12 yaş altı çocuklarda oğlum 1, kazandı. ( laf aramızda tüm katılan kuzulara 1, verildi. ve bu harika düşünülmüş bir hareketti)


veeeee bu kadına hayranım yaaaa.... pamuk şekerim   Duygu Tuğcu şefimle tanışmak bence en güzel ödül oldu. Ayrıca jüri de de kendisi vardı. 

oğluşum sahnede ödülünü alırken


Ana oğul eserlerimiz..

Bir cakeshow maceramız da böyle neticelendi. Emeği geçen herkese teşekkür ederim. Benim için güzel bir deneyim oldu. 







23 yorum:

  1. tebrikler çok güzel bir tasarım gerçekten de

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler, pastanız haketmiş bence...

    YanıtlaSil
  3. tebrikler tasarım süper olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim. Sizin adınıza çok sevindim.. Oğlunuza da tebrikler..:)

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler cnm seni uzaktan izliyorum ve gerçekten pastaların çok güzel başarıların daim olsu cnm Sevgiler Lezzet Tramvayı

    YanıtlaSil
  6. ana-oğul harikasınız:) tebrik ederim,pastanız çok şık..
    anneler gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ederim.Emeğine ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir pasta tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  9. helallllll sanaaaa
    seninle gurur duyuyorummmm
    tebrikler Ümran'cığım
    nice ödüllere inşallah canım

    YanıtlaSil
  10. Harika tebrik ederim çok güzel bir pasta

    YanıtlaSil
  11. Zevkli olmuş ama anons kısmına ben de takıldım. Böyle organizasyonlar aksaklık kabul etmez aslında.
    Madalya, plaket veya sertifika gibi bir önemli detay atlanmış. Umarım daha dikkatli olurlar bundan sonrakilerde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seninle aynı görüşteyim. Geçen hafta adreslerimize katılım teşekkür belgesi postaladılar. en azından bunu düşünebildiler.

      Sil