bloğumu takip et

22 Nisan 2015 Çarşamba

HARMOLANCE D VİTAMİNİ


Uyguladığım diyetin yan etkilerini kontrol etmek için 2 ayda bir kan tahlili yaptırıyorum. Dahiliye uzmanım d vitamini eksikliğim olup olmadığını kontrol edelim demişti. 3 ay önce d vitamini depolarımın eksildiğini söyleyince bende d vitamini takviyesi yapmaya karar verdim.
D vitamini bayanlar için önemlidir . Özellikle menapoz dönemindeyseniz mutlaka kontrol altında olmanız gerekli vitamin ve mineraller açısından . d vitamininin önemini buradan okuyabilirsiniz. 
Aylar önce katıldığım bir etkinlikte Harmolance firması sponsor oldu ve bizlere ürünlerini hediye etti. Şansıma benim paketimden de d vitamini çıktı. Doktoruma da danışarak bu ürünü bizzat kullandım. Geçtiğimiz günlerde tahlillerimi yeniledik. doktorum d vitamini depolarımın yeterli olduğunu söyledi. Zaten şimdi yaz dönemine de girdiğimiz için bol güneş alıp depoları aktive etmeye hazırım :)))
Bu ürünün likit kapsul olması ve çok büyük olmaması içim kolaylığı sağlıyor ve midenizi hiç rahatsız etmiyor. Fiyatı da çok yüksek değil. 35 tl civarında. harmolance d vitamini ni incelemek ve satın almak isterseniz web sayfasını tık tık layın efendim. Diğer ürünleride incelemeye değer. Özellikle topuk çatlak kremi ve menopoz dönemi için olan ürünler gerçekten kayda değer. 
Sevgiyle kalın canlar...

13 yorum:

  1. Çok güzel herkes için çok önemli bir vitamin, şimdi yaz geliyor dediğin gibi güneşten depolarız ama kışın özellikle ben kapalı alanda çalıştığım için kesin ihtiyacım olur deneyeceğim. Bilgi için teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle bizim gibi diyet sürecinde olanlar için gerçekten daha önemli canım. Öpüyorum

      Sil
  2. Küçükken çocuklara batıırdık ama hiç kendi d vitaminime baktırmayı düşünmemiştim ben. Önemli bir detay aslında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genç dönemde d vitamini eksikliği yaşayan bayanların menopoz dönemleri daha sıkıntılıymış gerçekten önemli

      Sil
  3. Önemli bilgiler vermişsiniz paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Evet D vitamini gerçekten biz kadınlar için çok önemli, d vitamini alacağım derken çok fazla güneşte kalmamaya da dikkat etmeliyiz...

    YanıtlaSil
  5. benim de ölçümlerimde çok düşük çıktı D vitaminim..güneşlenmekten kaçıyoruz leke vs. yüzünden bu sefer de başka şeyler çıkıyor..herşeyi ölçüsünde yapmak lazım

    YanıtlaSil
  6. güzel paylaşımın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. D vitamini gerçekten de çok önemli. Bilgilendirme için teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Zencefil Tasarım Evi,
    Bir ürün bu kadar kısa, bir de bu kadar güzel ve öz aktarılabilinir mi? Siz Harmolance D vitamini deneyimlerinizi kaleme alırken bunu başarmışsınız. Öncelikle tebrik ederiz; ayrıca deneyimlerinizi paylaştığınız için de teşekkür etmek isteriz. Bu deneyimleri Harmolance fanlarının da okuyabilmesi için facebook sayfalarımız ve ayrıca websitelerimizde de paylaşıyor olacağız. Yazınızı geç fark ettik; sanırım bağımsız blog yazarları böyle hoş sürprizler yapabiliyor. En yakın zamanda görüşmek üzere, Sevgilerimizle Harmolance Ekibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim güzel sözleriniz için. Memnun kaldığım ürünleri yazıp takipçilere tavsiye etmeyi seviyorum.bu alamda ürününüz beğenimi kazandığı için de yazmayı borç bildim.

      Sil