bloğumu takip et

14 Nisan 2016 Perşembe

PASTALARIM ...

Bilenleriniz bilir, bilmeyenler için bir bilgilendirme yazısı gibi olsun dedim. Ben blog yazarı olduğum gibi aynı zamanda pastacıyım.  Özel günler için kişye özel butik pasta, butik kurabiye , cupcake, cakepops ve küçük şekerlemeler, bunların yanı sıra küçük hediyelikler hazırlıyorum. 
Yakın zamanda yaptığım bazı cicileri sizlerle paylaşmak istiyorum.

bu pastamı çoğünuz sosyal medyadan hatırlarsınız. Sevgili Nihal'in hüzün sarısı blogunun 2. yaş kutlama etkinlikleri için hazırladığım pastam. Nihal'e benzeyen bir figürle taçlandırdım pastayı. 




Sadece pasta değil, pastalarınızın üzerine figür de yapıyorum. Pepe ve kardeşi Bebe Tülay Hanım'ın yiğeninin doğumgünü pastası için hazırlandılar. 


Bu arada sadece pasta yapmıyorum, pasta yapmayı da öğretiyorum. Kurs almak isteyenler mail adresimden iletişime geçebilirler.


Tuana benim ilk müşterim. Her yıl onun doğumgünü pastalarını yapmak nasip oluyor. İnşallah nice mutlu günlerinde yanlarında olurum.




Gelelim benim için anlamı çok büyük olan bir pastaya. Ben bu yıl 14, ınternational mutfak günlerinde diğer adıyla gastronomi festivalinde bu pastamla yarıştım. Gerçekten benim için büyük bir deneyimdi. Merit ödül (yani başarılı)  aldığım bu pastamı yapmamda destek olan bana hem fikirleriyle hem dualarıyla sürekli yanımda olduğunu hissettiren kardeşten öte kardeşim vardı. bu yazı aracılığıyla ona tekrar tesekkür ederim. Çünkü bu sürecte bana inanan nadir insanlardandı. 


Beşiktaş halk eğitim merkezinde öğrencilere gösterdiğim modeller

Cem bey'in ağabeyi Can 'a yaptığımız ,Fenerbahçe temalı pastamız.


En zevkli pasta da sevgili Derin'in 1 yaş pastası oldu. Renkler gerçekten huzur veriyor değil mi?

İşte böyle sevgili dostlar. Gerçekten bu tasarımları yaparken dinlendiğimi hissediyorum. Mutlu oluyorum. 

Sizler nasıl buldunuz tasarımlarımı?

28 yorum:

  1. Fenerbahçeli pasta favorim benim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Lerzan cım. bir galatasaraylı olarak cok zorlanarak yaptım :))))

      Sil
  2. Sizi izliyorum. Takipçiniz oldum. Öykü, anı, denme, gezi ve köşe yazılarım ile sadece kendi çektiğim fotoğraflardan oluşan blogum www.acemidemirci.blogspot.com.tr adresine ben de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz bloguma. Seve seve iade-i ziyarete geleceğim. Sevgiler

      Sil
  3. hepsi harika özellikle Nihal için yaptığın pasta ellerine sağlık :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. Tabi onu canlı görenlerdensin. Sevgiler...

      Sil
  4. Ben bilmiyordum bu yönene. ne tatlı bir uğraşın varmış. Pastaların hepsi birbirinden güzeller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha önce bahsettiğim yazılarım olmuştu. Demekki sen kaçırmışsın :)) gerçekten çok keyifli.. cok tesekkürler

      Sil
  5. Sizi keyifle takip ediyorum..Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum. Ben de severek takipteyim. Sevgiler

      Sil
  6. çok güzel yapıyorsun cnmm muhteşemsin artık ne diyeyim Ortaköy de kahvaltı yaparız artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Organizasyon için hazırlıklara başladım.

      Sil
  7. Bütün pastalar harika. hepsi çok güzeller. Tam bir ustalık işi. Ellerinize kollarınıza sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Kutlarım gerçekten.. hepsi şaheser.. Kadınların bir şeyler meşgul olması çok önemli gerçekten... Ders veriyor olmanız da büyük başarı... Tebrik ederim.. başarılarınızın devamını diliyorum..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir meslektaşımdan böyle sözler duymak onur verici. Sağol canim

      Sil
  9. Güzel görünümlerinin yanında lezzetli olduklarını da deneyerek gördük.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi de birbirinden güzelmiş, bayıldım. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Yarışmaya katıldığınız pastayı çok beğendim.Hepsi adeta bir sanat eseri :) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil