bloğumu takip et

9 Mayıs 2016 Pazartesi

BİSKÜVİLİ RULO PASTA



Sizlere pratik, bir o kadar lezzetli ve görseli çok şık bir pasta tarifi vereceğim.Yapım aşaması 30 dk kadar sürdü. 1-2 saatte dolapta bekletmeniz yeterli oluyor. Bizim evin ahalisi çok sevdi bu pastayı.

Gelelim pastamızın malzemelerine ve yapılışına,

MALZEMELER (8 KİŞİLİK)
2 paket petitbeure bisküvi (kakaolu da olabilir)
2 yemek kaşığı kakao
yarım litre süt
2 yemek kaşığı irmik
4 yemek kaşığı toz şeker
1 paket vanilya
1.buçuk muz
hazır çikolata sos
çilek


YAPILIŞI

İlk aşama kremasını yapalım. 250 ml süt , irmik ve şekeri muhallebi kıvamına gelene kadar pişirelim. altını kapatınca vanilyasını ekleyelim ve karıştıralım. soğumasını beklemeden bisküvi tabanımızı hazırlayalım.
Bisküviyi ufalayalım. Üzerine kalan sütü ve kakaoyu ekleyelim. İyice yoğuralım. Hamur gibi olunca tezgahın üzerine streci açalım. Hamuru üzerine koyalım. Bir strec daha serip merdane yardımı ile açalım. Dikdörtgen formunda olmalı ve en fazla 1 cm kalınlığında olmalı.Üstteki streci kaldırdıktan sonra hazırladığımız irmikli kremayı yayıyoruz. Dikdörtgenin bir ucuna muzları diziyoruz. ve yavaş yavaş strec yardımıyla rulo şekilde sarıyoruz.








Yaklaşık 1/2 saat beklettikten sonra üzerine çikolata sos ve çilek ile görsellik ve lezzet katıyoruz. sonra da afiyetle sevdiklerimize ikram ediyoruz.

şimdiden afiyet olsun.








41 yorum:

  1. ben böyle hafif tatlıları seviyorum ellerinize sağlık canım mutlaka deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de çok hafif . her hafta yapıyoruz nerdeyse

      Sil
  2. Bende yapıyorum bu pastadan hem yapımı kolay hem de tadı enfes :)) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Krema ile ilginç olmuş, farklı bir tat katmıştır eminim. Denemeye değer, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ve lezzetli görünüyor..

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize Sağlık Leziz Görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık, mis gibi olmuş. Hem pratik, hem lezzetli.

    YanıtlaSil
  7. Aman tanrım diyette bir insana yapılamazdı bu, harika görünüyor!

    YanıtlaSil
  8. Bisküvili pastalar hafif ve lezzetli olur. Ellerinize sağlık.. Çok güzel olmuş...
    Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  9. gerçekten çok pratikmiş elinize sağlık hemen yapmalı

    YanıtlaSil
  10. Buna benim kızlar bayılıyorlar.İlk fırsatta yapmalıyım bende :)

    YanıtlaSil
  11. Ben bu tarife bayıldım.. Akşam eve gider gitmez deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  12. tarifi çok beğendim canım.hem kolay hem farklı olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Ben de kızım için deneyeyim, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim oğlanların favorisi oldu. Sizin kız da mutlaka beğenecektir.

      Sil
  14. Bisküvili pastanın bu şeklini ilk defa gördüm deneyeyim ilk fırsatta. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok pratik ve de lezzetli gerçekten. denediğinde foto bekliyorum canım.

      Sil
  15. Oldukça hafif bir pasta olmuş.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil