bloğumu takip et

27 Mayıs 2016 Cuma

HERBİTAL KAŞ KİRPİK BAKIM SERUMU DENEYİMİM

Sevgili Nihal in '' Hüzün Sarısı 2 Yaşında '' etkinliğinin sponsorlarından biriydi Herbital.Çok güzel ürünler hediye ettiler bize. Argan yağı, Saç bakım yağı, lip balm kolonya ve kaş kirpik bakımı serumu vardı paketimizde. Gerçekten ilk merak ettiğim ürün kaş ve kirpik serumuydu. 


Serumu kullanmadan önce yukarıdaki resimi çektim. kirpiklerim kısa ve çok dökülüyordu. gittikçe seyrekleşmeye başlamıştı.  Kaşlarım da rahmetli anneanneciğime benzemiş. İnce..
Hergece iyice temizlenmiş kirpik diplerine ve kaşlarıma pamuklu çubuk ile güzelce yedirdim. bunu her gece unutmadan uyguladım. Bu tarz ürünlerde süreklilik çok önemli. Düzenli kullanmazsanız sonuç alamazsınız. 

İçeriğindeki özel kompleks bitki özleri sayesinde kaş ve kirpiklerinizde dolgunluk sağlar, tellerinde kalınlaşma ve parlaklık veriyor.


Resimde serum kullanımından sonraki kirpiklerim var. Kirpiklerimin boyu uzadı, gürleşmedi. dökülmesi durdu. Tek kat maskarayla istediğim görüntüyü elde edebiliyorum artık. Ve markanın vaatleri arasında yok ama göz kapağımdaki kılcal damarlar da ki kızarık görüntü de azaldı. Keşke kirpiklerimi gürleştirseydi. Asıl istediğim buydu. ama yine de piyasada vaatlerini karşılayamayan bir çok ürüne göre iyi bir ürün. Herbital kaş ve kirpik bakımı serumu nun fiyatı da bir çok muadiline göre uygun. sitesinde fiyatı 22,90 tl. Ürünlere n11.com dan da ulaşabilirsiniz. 







24 yorum:

  1. Ben de 15 gündür kullanıyorum ve olumlu sonuçlar almaya başladım.
    Benzer ürünlerin ıslatmaktan başka bişey yapmamasının yanında Herbital mucize gibi geldi bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geçen gün bir resmşinde farkettim. Serum bitince de resim paylaşıcam bakalım ne kadar fark olacak.

      Sil
  2. Fiyatı da oldukça uygunmuş ürünün....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de uygun. başka markaların 3 haneli rakamları vardı .

      Sil
  3. Hem bu kadar kullanışlı ve yararlı hemde bu kadar uygun fiyata supermis ben de kimliklerin için bakayım guzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatı gerçekten de çok uygun. sizde şimdiden iyi günlerde kullanın

      Sil
  4. Ya ben kapağını açamadım bir türlü kullanamadım. Umarım bendede böyle etkiler yapar.

    YanıtlaSil
  5. dolgunlaştırsa tadından yenmeyecek.

    YanıtlaSil
  6. ürünlerini denediğim ve beğendiğim bir firma, bu serumu da merak ediyordum, en kısa zamanda denemek isterim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu markayı etkinlik sayesinde tanıdım. Saç bakım yağı da çok güzel.

      Sil
  7. Bu ürünü çok sık gördüm ve merak ediyordum beğenmenize çok sevindim bakıcam mutlaka :)) dediğiniz gibi düzenli kullanım şart :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle düzenli kullanım önemli böyle ürünlerde

      Sil
  8. Hem yazınıza hem de yorumlara bakılırsa etkili gibi gözüküyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben pek bu tarz ürünlere itibar etmiyordum. Anladım ki düzenli kullanım çok önemli

      Sil
  9. Çok güzel bir ürünmüs benim de kirpiklerim ince ve az.

    YanıtlaSil
  10. serumlar işe yarıyor bende ablam için alacağım

    YanıtlaSil
  11. ben ürünün yarısını döktüm yanlışlıkla yerine hint yağı koydum biraz faydası oldu ama bırakınca geçebilir o nedenle başka bir ürünle devam ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şişe kapağında genel olarak bir sıkıntı var. bol bir kapak. Benim de elimden kaydı.

      Sil
  12. Aslında benim de kullanmam lazım ama düzenli hiç kullanamıyorum o yüzden de başlayamıyorum. Nispeten de olsa iyi gelmesine sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben diş fırçamın yanına görebileceğim bir yere koydum ki, unutmayayım diye.

      Sil