bloğumu takip et

6 Nisan 2016 Çarşamba

HÜZÜN SARISI 2 YAŞINDA SPONSORLARIMIZ VOL 2

Etkinliğin sponsorlarını 2 bölümde yazabildim. İlk bölümü okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Sponsor sayısı fazla olunca 2 bölümde yazmak daha iyi olur diye düşündüm.

Esterel Cok güzel bir kalem ve dipliner göndermiş. Severek kullanıyorum. Özellikle kalemi harika.
  

fullipster şu harika göz makyajı şablonlarından ve bir göz kalemi göndermiş. Şablonların içinde henüz beceremediğim bir kaç model var. 

 mediwell dudak bakım kremlerini zaten kullanıyorum. Manikür seti de gerçekten çok kullanışlıymış. 


pierre cassi erkek giyiminde büyük ses getiricek bir firma. Özellikle ceketlerine bayıldım. Yiğenim de gömleğe bayıldı. Teşekkürler


balparmak apitera tek kullanımlık şifa kaynağı gerçekten de. EV de kuzucuklarıma da güvenle içirdim.


uneller zaten lezzetlerini anlatmama gerek yok. Ama şu gurme çeşitleri var yaaa, olay olay..




nobren parfüm çeşitleri de bizimleydi. Henüz kullanmadım. Yorumlarımı daha sonra yapabilirim.

ütüsüz ütü Seely gerçekten ütü yapmayı sevmeyen herkes için büyük bir icad. Öğrencilere bekar beylere de büyük kolaylık doğrusu. 


pembiş radyom ile ilgili detaylı yazı ve bilgiyi blogumda bulabilirsiniz.

beliz kozmetik ten gelen cicimiz..


duru bulgur sofralarımızın vazgeçilmez markası zaten. Hele o nohutlu bulgur tam bir kolaylık. Üstelik de lezzetli.

coffee cream tam bir lezzet fırtınası. bu ürünle yaptığım kurabiyemin tarifi ve detaylı bilgisi..


gülşah'ın Sihirli Değneği misss kokulu taşlar ve nazar boncuğu süs göndermiş bizlere..


Şirin Kanatlar hepimize minik sevimli cüzdanlar hediye etti. Kesene bereket canım.

Bu etkinlikte benim için ilk 3e giren hediyelerden biri de deina kozmetiğin bu harika ürünleri oldu. Makyaj bazı ve kontur seti çok başarılı .



karline a++ manikür ve pedikür kitleri . ikisini de denedim. Açıkçası piyasadaki muadillerinle kafa kafaya yarışır kalitede bir ürün. 


makyaj kutusu hep sahip olmak istemiştim. Bir çok alanda kullanılabilir şeffaf pleksi kutular. 


meyve suyu içmeyen oğluma meyve suyunu sevdiren ürün. dimes moments elma suyu


nostaljık tatlar ı gördüğümüzde hepimizin yüzünde kocaman bir gülümseme oldu inanın. Cino yu çok severdim küçükken. 

Bu yaz keyifle okuyacağım kitaplar arasına şimdiden girdi.martı yayınları na çok teşekkür ederim. 



kadırga müzik harika şapkalar hediye etti bize. Ama ben resim çekilmeyi unutmuşum. Çok beğenen bir dostuma hediye ettim. Belki onda fotograflarım. :))

http://www.keramikashop.com/   Da harika cicler göndermişti. Bazı arkadaşlara çekilişle çıktığı için fotoğraflayamadım.


revox şampuan ın namını çok duymuştum. deneyimliyorum şu an.

İsimlerimize özel kartlar ve reklam afişi için aktif Reklam dan.

Sponsor yazım burda sona erdi arkadaşlar. Gerçekten Nihal'imi kocaman tebrik ediyorum. Gerçekten cok başarılı bir iş çıkardı. Bu harika etkinlikte bana da yer verdiği için tekrar tekrar tesekkür ediyorum. Sevgilerimle....





20 yorum:

  1. güle güle kullan hepsini :-))

    YanıtlaSil
  2. etkinklikler güzel oluyor guzel urunler hediye edilmiş gule gule kullan cnm :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Etkinliğiniz çok güzeldi.. Hediyelerinizi güle güle kullanın.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Harika bir etkinlik olmuş. Tüm hediyelerinizi güle güle kullanın, hepsi çok güzel. Hele o radyo çok şirin.

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim sevgiler :)
    Tasarım Evinden

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir etkinlikti.Güle güle kullanın hepsini! Keyifli deneyimler ....

    YanıtlaSil
  7. sağlıkla kullan canım çok güzel oldu etkinliğiniz bloglardan izledim , ellerine sağlık Nihal'in :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. hepsi birbirinden güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
  9. Nobren parfüm benim favorilerimden, güle güle kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil