bloğumu takip et

23 Ocak 2016 Cumartesi

BİR BABA-OĞULUN DOĞUMGÜNÜ PARTİSİ VOL2

Geçtiğimiz yıl, Burçin Bey ve oğlu Doruk'un doğumgünü organizasyonunu hazırlamak bana nasip olmuştu. Tam bir Galatasaray aşığı bu baba oğulun Doğumgünü hazırlıkları yine Galatasaray konsepti üzerine oldu tabi ki. Geçen yıl ki organizasyonu görmek için tık tık ...



pastamız Doruk paşa nın isteği üzerine futbol sahası temalıydı. doruk özellikle O küçük futbolcuları ve kaleleri istemişti. 


4 yıldızlı ultraslanların kral tacı kurabiyeleri..


ve bunlarda beyaz çikolata kaplammalı çikolatalı minik gül kekler..


Nice güzel , omuz omuza , huzurlu mutlu yaşlarınız olsun.

Siz de böyle konsept partiler hazırlamak isterseniz iletişim adreslerim:
tel:05365135045
e mail: umranegemen@gmail.com


25 yorum:

  1. İkisi de aynı gün mü doğmuş ne kadar hoş:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel. Tebrik ediyorum. Harikalar yaratmışsiniz

    YanıtlaSil
  3. Emeğinize sağlık. Çok güzel görünüyor. Bende aşçılık okuyorum ama yemek yapmaktan ziyade böyle pastalar yapmayı seviyorum. Bloğunuz cok güzel. Takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Süpersiniz, herşey harika, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. aynı gün mü doğmuşlar ? harika olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Baba oğula pasta yapmak ne hoş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel bir pasta, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Pastaya bayıldım.Emeğize sağlık ♥

    YanıtlaSil