bloğumu takip et

11 Ocak 2016 Pazartesi

KLİKSA.COM ALIŞVERİŞİM.

29 ARALIK  günü uzun zamandır almak istediğim bir led tv yi büyük bir cesaretle kliksa.com d
3,an sipariş verdim. Gerçekten e ticaret yapan bir siteden ilk defa bu kadar yüksek fiyatlı bir alışveriş yaptım. Kliksa.com a güvenmemin sebebi ise ilk önce bir SABANCI HOLDİNG kuruluşu olmasıdır. Hem de, güvendiğim blogger dostlarımın referanslarıdır.

uzun bir araştırmadan sonra tv de Samsung marka almaya karar vermiştik.Birçok medya market gezdik eşimle. Bazılarında fiyat yüksekti, bazısında bendeki kredi kartı gecmiyordu derken, eşime KLİKSA.COM dan bahsettim. Neden olmasın dedi. Bu arada piyasadaki fiyatından 50 tl daha uyguna aldım tvyi.


Ups kargo ile sağlam bir şekilde gönderildi. Şu an da keyifle yeni tv mizi izliyoruz. Teşekkürler Kliksa.


25 yorum:

  1. iyi günlerde kullanın tatlım

    YanıtlaSil
  2. Yeni tv hayırlı olsun :) Keyifle iyi günlerde izleyin :)

    YanıtlaSil
  3. kliksa güvenilir gerçekten ama yine de iyi cesaret TV almanız online olarak ben mutlaka görüp almak isterim bu tarz şeyleri güle güle kullanın :-))

    YanıtlaSil
  4. Güzel ve keyifli günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  5. Ben net alışverişlerini genel olarak seviyorum. Hoş arada çıkıntı siteler olabiliyor ama araştırıp alınca iyi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki araştırmadan 5 tllik alışveriş bile yapmam.

      Sil
  6. güle güle kullanın bende kliksa da nalmıştım geçtiğimiz aylarda tv mi. baya da uyguna gelmişti kampanyalar ile birlikte =)

    YanıtlaSil
  7. Bu kadar büyük bir ürünü online olarak almaya cesaret edemezdim. Korkardım kırılır ya da istediğim gibi gelmez diye.

    YanıtlaSil
  8. KARGO KAR YAĞDIĞI İÇİN 2 GÜN GECİKMELİ GETİRDİ. o İKİ ÜN GECMEDİ BİR TÜRLÜ

    YanıtlaSil
  9. KARGO KAR YAĞDIĞI İÇİN 2 GÜN GECİKMELİ GETİRDİ. o İKİ ÜN GECMEDİ BİR TÜRLÜ

    YanıtlaSil
  10. Müşteri hizmetlerinin ilgisini gördükten sonra Kliksa dan alışveriş konusunda bir tereddütüm yok benim de:)

    YanıtlaSil