bloğumu takip et

14 Ocak 2016 Perşembe

DİYARBAKIR....

Ne zamandır yazmayı düşündüğüm bir konu. Diyarbakır...
Neler oluyor  Diyarbakır'da
Uzun zamandır Diyarbakır halkının yüreğinde ateşler yanıyor. Pkk nın halka yaptığı zulümler artık çığrından çıktı.
yer sofrasında evlatlarıyla kahvaltı yapan annenin sofrasına düşen top mermisi sanki benim soframa düştü.

 Dün kalleşçe yapılan saldırılar ve ölen 5 aylık bebekler.... benim artık yüreğim dayanmıyor. Çünkü Diyarbakır benim vatanımın parçası, orda yaşayan halk kürt ermeni zaza farketmez benim kardeşim. ben insan ayırmayı sevmem ama hain insanı sevemem. Hele masum bebekleri öldürenleri hiç affedemem.
Artık yüreğim kaldırmıyor ve bunları yazmak istedim. Ne değişecek ben yazınca.... Hiçbirsey... ama yüreğimi bir yerlerde paylaşmak istedim. Yazık benim güzel vatanıma.. Yazık... Bu vatan uğruna can verenlerin hakkı bize helal olur mu acaba?

16 yorum:

  1. Aynı duygular içindeyim arkadaşım ve inan elimizden hiç bir şey gelmeyip seyirci kalmakta çok acı:( Yazık cennet vatanımızı cehenneme çeviriyorlar:( ! İnşallah bitsin artık şu terör barış ve huzur içinde yaşayalım, 2016 dan tek istediğim...

    YanıtlaSil
  2. Şu an Diyarbakır'dayım bu ikinci gelişim önceki gelişimde de böyle büyük olayların acısı vardı aslın da hiç bitmiyor ,dün gece hiç uyumadım emn.müd. lüğü ve lojmanları 1 tondan fazla patlayıcı ile mahvettiler o mahalle de yaşayanlardan lojmanlardan kayıplar var .Bizlerin yapabileceği hiç bir şey yok siyasetin ve güçlerin oyunları:(((
    Yine Filler kapışıyor ve canımm çimenler eziliyor:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy Allaha emanet olun inşallah. Fillerin tepişmesi bitsin artık. yazık benim vatanıma

      Sil
  3. Sözün bittiği yer Diyarbakır ve diğer ilgili iller. Söylenecek çok şey olsa da tıkanıyor insan. Çünkü ne desek boş, sesimizi duyan yok ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sesimizi cıkarırız cıkarmasına ama sağırlar ordusu tarafından yönetiliyoruuz.

      Sil
  4. ağız dolusu beddua ve küfür edesim geliyor ama bozma kalbini diyorum içim gidiyor ufacık bedenlerin suçu ne neden hala durdurulamıyor aklım almıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir diyarbakıra bir avuç peşmergeye gücümüz yetmiyor mu hala anlamış değilim. Başka işler var bunun içinde

      Sil
  5. çok üzücü bir durum halbuki Diyarbakır o kadar da güzel bir şehir ki :-(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle İrem. tarihiyle sokaklarıyla tam bir kültür şehriydi. Ama yerle bir ediyorlar.

      Sil
  6. Malesef yaşananlar çok acı. Bunları söylediğimiz, paylaştığımız için bazen tepki de çekiyoruz ama. Ben oradaki sivil halkın durumunun biran önce düzeltilmesi gerektiğini düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söyleyeni her zaman kovarlar zaten. ama susa susa inanın yüreğim daralıyor. Bana dokunmayan yılan yaşasın mantığıyla bir adım öteye gidemeyiz.

      Sil
  7. Resmen Orta Doğu gibiyiz, çok kötü çoook. Allah orada görev yapanlara, yaşayanlara yardım etsin. Karne günü bile okulu bombalayacak kadar şeref yoksunu bunlar! Çocuktan ne istersin? Bunları face'de paylaştım diye maalesef ki küfürlere maruz kalıyorum ben de. Allah ıslah etsin bunları ne diyeyim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ülkenin sonunu hiç iyi görmüyorum. Bizler yine güzel günler gördük yaşadık ta Allah evlatlarımıza acısın.

      Sil
  8. Bizlere ulaşmayan ,bilmediğimiz çok kötü şeyler yaşanıyor.Açıkcası bir savaş var oralarda.Biz sadece bize yansıyanları biliyoruz.Keşke elimizden bir şey gelse:(Hergün duyduğumuz şehit haberlerini bile kanıtsadık atık.Ne acı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben artık kendimden bile utanıyorum. secimden sonra 250 ye yakın şehidimiz olmuş. ve artık bizler buna çok alıştık. Gerçekten utanıyorum artık.. o şehitler , aileleri eminim ki haklarını bizlere helal etmezler.

      Sil