bloğumu takip et

19 Şubat 2016 Cuma

MAŞ FASULYESİ SALATASI


Bildiğiniz üzere diyetteyim sevgili dostlar. Ama 5 çaylarından, sohbet masalarından da geri kalmayı sevmiyorum. :))) Bu tarz salataları çok seviyorum. Yeşil mercimekle yaptığım bir salataya çok benzettim doğrusu tadını. Hem besleyici, hem lezzetli tarifler bulmak gerçekten de zor. İşte bu salata tam da böyle bir tarif. Gelelim malzemelere.

Malzemeler

2,5 su bardağı bir akşam önceden ıslatılmış maş fasulyesi. 
1 kase kornişon turşu
5 adet çarliston biber
1 çay bardağı biberli yeşil zeytin
1 bağ dereotu
4 adet orta boy domates
1 bağ yeşil soğan
4 yemek kaşığı nar ekşisi
100 gr ceviz kırığı
tuz zeytinyağ limon

YAPILIŞI


Maş fasulyesini 15 dk sirke ve tuz eklediğimiz suda haşlıyoruz. Süzerek soğumasını bekliyoruz.Tüm Turşu, zeytin , dereotu, soğan , domates ve biber küçük küçük doğranır. Fasulyeye eklenir. Cevizler de eklenir. Bir yandan da nar ekşisi limon tuz ve zeytinyağı ile güzel bir sos hazırlanır ve salatanın üzerine dökülür.Harmanlayıp servis tabağına alınır. Afiyetle yenir:)))))
şimdiden yapacak arkadaşlara afiyetler olsun efendim. 






36 yorum:

  1. Besleyici ve lezzetli gerçektende :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bu fasülye türünü ben bir türlü sevemedim ya :(
    sevenlere afiyet olsun, seninde eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok kendine has bir tadı yok. salataya koyduğun malzemeler daha çok lezzet veriyor.

      Sil
  3. Maş fasulyesini çok merak ediyorum. Henüz denemek kısmet olmadı.. Tarifi ilk fırsatta deneyeceğim. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 çayında fazla kalori almadan yenebilecek bir salata. :)))

      Sil
  4. Nefiss.Üstelik sağlıklı.Afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  5. Heç denemediğim bir şey daha...Denk gelirsem alıp yapayım ben de...

    YanıtlaSil
  6. ben de bol malzemeyle karıştırınca severek yiyebiliyorum, eline sağlık!

    YanıtlaSil
  7. maş fasulyesi? Hm ilk defa duyuyorum araştırayım bi =)

    YanıtlaSil
  8. yemeğini yapardım ama salatası da bayağı güzele benziyor ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  9. Harika görünüyor.. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Maş fasulyesini ilk kez duyuyorum .Nefis görünüyor salata :)
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. İkimiz de diyetteyiz ne olacak halimiz böyle :(((

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  12. Diyetlerde salatalar ve baklagiller kurtarıcı oluyor gerçekten :) Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  13. Ay ne severim. Ellerine sağlık canım. :)

    YanıtlaSil
  14. hiç tadına bakmadım bunun daha ben denemem lazım..

    YanıtlaSil
  15. Hala yapmadım ama yapılacaklar arasında .. Çok da severim ama kısmet. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  16. hmm cok guzel instagramda zeytinyağlı tariflerede beklerim :)

    YanıtlaSil
  17. Hem leziz görünüyor hem de çok sağlıklı ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil