bloğumu takip et

28 Aralık 2014 Pazar

ADIM ADIM BÜYÜYORUZ...

 Yaklaşık 3 aydır minik oğluşumla birlikte bu harika gelişim setini kullanıyoruz. Öyle güzel vakit geçiriyoruz ki..
Büyük oğlum 10 küçük oğlum ise2,5 yasında. Durum böyle olunca 2 çocuğu ortak bir etkinlikte en fazla 10 dk birarada tutabiliyorum. Ama Adım Adım kolilerimiz geldiğinden beri çok keyifli anlar yaşıyoruz. Kolimizden çıkan hikaye kitaplarını abimiz kardeşine okurken çok keyif alıyor.

Bu ay kolimizden rüzgar gülü ve oyun hamurları ve kalıplar çıktı. Adeta oyun hamuru ile aşk yaşıyoruz diyebilirim. Zaten benim işim gereği şeker hamuru ve kalıplara aşina oğlum. Şekilleri ve renkleri öğrenmeye başladık bile.

Rüzgar gülünü o kadar sevdi ki öğlen uykusunda onunla uyudu küçük kuzum. 


Oğluşumun biraz konuşması gecikti. Ama abimizde de aynı problem olduğu için bu sefer paniksiz geçiriyorum bu süreci. Bazı çocuklar geç konuşabilir. Onları destekleyici eğitici aktiviteler her zaman süreci kısaltacaktır. Adım Adım büyüyorum kutularından bu anlamda çok faydalandım. 

17 yorum:

  1. Merhabalar! Ben Filiz hanımın etkinliğinden geldim ziyaretinize ve bundan sonra takipçinizim ve sizide beklerim, sevgiler!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldinizzz. Zevkle ziyarete geldim... Tesekkurler

      Sil
  2. Allah bağışlasın evlatlarınızı.
    Sağlıkla sıhhatle büyütün inşallah.
    Bloğunuzu takibe aldım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Merhaba filiz hanımın etkinligibden geldim :)
    Takibe aldım bende sayfama beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. maşallah çok tatlı, Allah sağlıkla büyütsün, iadei ziyarete geldim, takibe alıyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ziyaretiniz için teşekkürler, bu sayede birbirimizi bulmuş olduk. Sizinde blogunuz harika ellerinize sağlık, bundan sonra takipteyim görüşmek üzere , sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Etkinliğime katıldığınız için çok teşekkür ediyorum... takıpteyim sevgiler www.filizza.blogspot.com ve cok yakında www.filizza.com

    YanıtlaSil
  7. selammm,ziyaretin için teşekkürler ben de takipteyim..

    YanıtlaSil
  8. Sizi şirineler blog keşif etkinliğinde buldum. Sizi takibe aldım. Beğeneceğinizi umduğum bloguma davetlisiniz. sevgilerle... http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Allah bağışlasın çocuklarınızı benim de 2 oğlum var. Biri 8 diğeri 2,5 yaşında oğlum var. Aynı şekilde birarada tutamıyorum. Böyle faaliyetler çok işe yarıyor. Görüşmek dileğiyle.

    Saygılarımla
    Sevilay Uçak
    http://lokumpilavi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de evlatlarnizi Allah bağışlasın. Sevgiler

      Sil