bloğumu takip et

3 Aralık 2014 Çarşamba

FASULYE TURŞUSU KAVURMASI (KARADENİZ MUTFAĞININ İNCİSİ)



Baba tarafından accık karadenizli sayılırım. Ben aslında çok karadeniz lezzetlerine alışık değilim ama bu kavurmayı sevmeye başladım. Gelen misafirlerimin de seveceğini düşünerek bugün bu lezzeti tattırmaya karar verdim. 

MALZEMELER:

yarım kilo fasulye turşusu
2 orta soğan 
sıvıyağ
pul biber 

YAPILIŞI

Turşuları biraz ılık suda bekletip tuzunu azaltıyoruz. Küçük küçük doğruyoruz. Soğanı yemeklik doğrayıp sıvıyagda soteliyoruz. kavrulan soğanın üzerine turşuları da alıp iyice kavuruyoruz. Servis ettikten sonra üzerine pul biber döküyoruz. 

hoş bir lezzet. turşunun ekşisi, soğanın tadı ile birleşince... bir de yanında mısır ekmeği buldunuz mu.... offff diyorum :)))))



8 yorum:

  1. Eşim çok sever turşu kavurmasını karadenizlide değiliz ama karadeniz yemeklerini çok sever.Bende yapıyorum bazen.Nefis görünüyor ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mısır ekmegiyle beraber nefis... Çok teşekkür ederim

      Sil
    2. Mısır ekmegiyle beraber nefis... Çok teşekkür ederim

      Sil
    3. Mısır ekmegiyle beraber nefis... Çok teşekkür ederim

      Sil
  2. Evett işte bir karadenizli olarakk ben çok yaparım ayrı lezzet katar turşuya kavurmak birde herkez bilmeyebilir ama bu tarifi herkez denemelii harika

    YanıtlaSil