bloğumu takip et

19 Ocak 2015 Pazartesi

Bir Baba-ogulun doğumgünü hikayesi




Bu harika organizasyonu tasarlamam için Yeşim hanım bana ulaştığında çok heyecanlandım. Çünkü herşeyi bana bıraktı. Tabi bende bir galatasaray taraftarı olunca zevkle çalıştım.


Parti sahibi bu iki bey. Herşey galatasaray li olsun istediler. Şimdi tüm detayları sizinle paylasayim.
Baba oğlun birlikte oldukları bir resmi bana gönderdi anneniz. Ben de o resimden yola çıkarak etiketlerini posterini ve banneri tasarladim.


Minik hediyelik davulumuz. Forma şeklinde kurabiyelerimiz. Bonibon dolu tuplerimiz. Ve de futbol temalı cupcake ile pastamiz.

Sandalyelerimiz de ponponlarla süslendi.

Masanızın genel görüntüsü. Masaya tüllerle hazırladığım tütüyu giydirdim



Böyle bir organizasyon yaptırmak isterseniz en az 15 gün önceden benimle iletişime geçebilirsiniz. 


37 yorum:

  1. Çok güzel bir doğum günü konsepti olmuş.Ellerinize sağlık
    Sevgiler
    http://cocuklarlamutfakta.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu yaşları olsun harika bır dogumgunu olmuş sevgıler
    http://pinarinkazani.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Blog Yazarları etkinliginden geliyorum :) Mutlu saglıklı yıllar dilerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık her şey çok güzel olmuş...

    Sevgiler
    Evren
    www.birdilimdus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Mutlu yıllar dilerim.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. tebrikler Ümran'cığım
    siparişlerin bol olsunnnnn

    YanıtlaSil
  7. bir GS li olarak bayıldım konseptinize ... Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen .. bende gs kıyım. Nasıl büyük bir zevkle çalıştım anlatamam

      Sil
  8. Bir GS li olarak konseptinizi çok beğendim :)
    Nice mutlu yaşlara :)
    http://www.sosyalmedyakafe.com/

    YanıtlaSil
  9. ailenizle birlikte nice sağlıklı mutlu senelere :)

    bende yeni bloguma beklerim
    http://buseilehayat.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir doğumgünü olmuş,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Eminim çok yorucu aynı zamanda da çok zevkli bir iş yapıyorsunuz.İnsanları mutlu etmek kadar güzel ne olabilirki.Ellerinize sağlık her detay düşünülmüş.izleniyorsunuz artık.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin gibi deneyimli isimlerin beğenmesi beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ederim

      Sil
  13. merhaba ben blogger keşf etkinliğinden buldum blogunuzu :) üyenz oldum bana da beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Ümranım ne güzel bir çalışma olmuş…
    Bende bir Galatasaray taraftarı olarak pek bir hoşuma gitti…
    Ellerine ,emeklerine sağlık tatlım…
    Sevgilerimi bıraktım…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel cim bak seni bu yüzden kanım çekmiş demek ki. Canimsin

      Sil
  15. Ümran hanım ellerinize emeklerinize sağlık..Sabır gerektiren bir iş yapıyorsunuz..Üstelik bir o kadar da keyifli..Kolaylıklar dilerim..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu Hanim. Gerçekten çok keyifli. Hele sizin gibi değerli isimler begendikce çok çok keyif verici oluyor buisler

      Sil
  16. Ellerinize sağlık...sevgiler

    YanıtlaSil
  17. ne güzel tasarımlar... ellerinize sağlıkk ...

    YanıtlaSil
  18. harika bir tasarım olmuş renklerde çok hoş :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil