bloğumu takip et

16 Ekim 2015 Cuma

KYANİ SAĞLIK ÜRÜNLERİ

Çok sevdiğim bir ablamın o tatlı minik kızı büyümüş ve heyecanlı heyecanlı yeni atılımlarından bahsetti bana. Bir arkadaşı sayesinde Kyani sağlık ürünleriyle tanışmış. Bize de bu ürünlerden hediye edip hem faydalarından bahsetti, hemde ek kazanç kazanabileceğimiz bir iş fırsatından bahsetti. Açıkçası ek kazanç fikrinden daha çok beni ürünlerin kalitesi ilgilendirdi. Ürünleri kullandığınız ilk haftadan itibaren vücudunuzdaki enerjiyi hissediyorsunuz.

Gelelim ürünleri tanıtmaya: 
Kyani sunrise içerdiği 11 adet kırmızı, mor meyve, aloe vera , noni meyvesi ve bee poleni sayesinde vücudumuzun kendini yenilemesini sağlar. Tadı üzüm pekmezini andırıyor. Çocuklar bile severek içer bence. 

Asıl bomba ürün bence Kyani nitro fx. diğer bir deyişle yaşam molekülü. Hücre yenileme de vücudun kendini yenilemesinde en önemli madde nitrik asiti ihtiva eden bir üründür. Kyani ile bilgi almak için tıklamanız yeterli. Eğer ürünleri deneyimlemek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. 
Ya da 05372031897 nolu telefondan sevgili Gizem le görüşebilirsiniz.

3 yorum:

  1. Bu ürünü ilk defa duydum. Aloe vera zaten bir mucize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzun zamandır duymustum, ama deneme fırsatım yeni oldu. Pekmeze aloe vera eklenmiş gibi birsey. O yüzden çok sağlıklı bence

      Sil
  2. Kyani markası ile ilk kez tanışıyorum. Deneme şansını yaratabilirim inşallah.

    YanıtlaSil