bloğumu takip et

16 Mart 2016 Çarşamba

TURSİL LANSMANINDAN MERHABALAR.


9 mart Çarşamba günü Ortaköy Feriye Lokantası nda Tursil İn lansmanına katıldım.Harika bir mekanda enfes hazırlanmış bir kahvaltı sofrası bizi bekliyordu. 


Çok sevdiğim blogger arkadaşlarla bir yandan kahvaltımızı ettik, bir yandan da Sevgili Vatan Şaşmaz ın sunumuyla programımıza başladık. 


Minik bir yarışma ile hem günümüz şenlendi, Hem de bilgilerimiz tazelendi. Tursil türkiye nin ilk deterjanı. Kronolojisi izlerken bir yandan da çocukluğuma gittim doğrusu.


Bu arada  bize sorulan yarışma sorusu şuydu: " Bir kapak tursil jel ile 25 adet çamaşır yıkanıyorsa dev şişe tursil jelin kapağıyla kaç adet çamaşır yıkanır?"

en yakın cevabı bilenlere ufak suprizler yapıldı. 
Yarışmanın cevabını bir erkeğin bilmesi de ayrıca günün esprisi oldu. İlk 3 e arkadaşımız Yağmur da girdi. Tekrar tebrikler...


Bu arada markanın yüzü Neşe Erberk bizlere tursil Jel in güvenilirliğini ve etkisini anlattı. Kendisi hem evinde hem de sahibi olduğu anaokullarında bu ürünü kullandığını anlattı. 

Bu arada Lansmanın asıl amacı hem internetten hem de  Büyükşehirlerden sizlerin de katılabileceği bol hediyeli yarışmaların tarihlerini bizlere duyurmak.

Yarışmanın konusu resimde benim yanımda duran dev şişenin kaç adet çamaşır yıkayacağı.

tahminlerinizi 

tursilhesabi.com sayfasından girerek tüm detayları bu sayfadan öğrenebilirsiniz. 

yarışmaya canlı canlı katılmak isterseniz de:
25/26/27 Mart İstanbul Optimum AVM
1/2/3 Nisan Cevahir 
8/9/10 Nisan İzmir Optimum
15/16/17 Nisan Ankamall
22/23/24 Nisan Bursa Özdilek Avm de Vatan Şaşmaz İle yarışmanın heyecanını yaşayabilirsiniz. Sonuçlar 11 Mayıs ta Açıklanacak. 

5 kişiye çamaşır makinesi
10 kişi 1 yıllık tursil
15 kişiye de ütü..
hediye edilecek.Şimdiden katılacaklara bol şans diliyorum. Laf aramızda ben de katılmayı düşünüyorum :)))

Gelelim o günden keyifli karelere...
Sevgili Birgül ve Çizel ablacığım soruya cevap verirken.

ve biz






Keyifli bir lansmanın sonuna geldik. Davet eden Medpartners ve sevgili arkadaşım Gülümse Yüzüme Yasemin e çok teşekkür ederim. Bir başka postta görüşmek üzere. Sevgiler..






29 yorum:

  1. cnm güzel ve keyifli bir etkinlikte seninle olmak çok güzeldi . Tekrar karşılaşmak dileğiyle cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim. en kısa zamanda tekrar karşılaşmak dileğiyle

      Sil
  2. Cok keyifli bir etkinlikti canim :) sevgiler ...

    YanıtlaSil
  3. Harikasın çok keyifli bir gündü.

    YanıtlaSil
  4. Tursil i daha önce denemedim. Bir ara göz atayım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Tursil i daha önce denemedim. Bir ara göz atayım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel etkinlikleri gördükçe mutlu oluyorum :))

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir gün olmuş.Tursil deterjanı renklilerde kullanmıştım bir ara...

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bir etkinlik olmuş güle güle kullanın tatlım

    YanıtlaSil
  9. tursili eskiden beri kullanırım ben özellikle toz çamaşır deterjanını çok alıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben artık jel kullanıyorum. çamaşırı aşındırmıyor ve ayriyetten yumuşatıcı kullanmama gerek kalmıyor

      Sil
  10. belli ki çok güzel bir etkinlik olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Nilgün cüm. İnşallah seninle de bir etkinlikte beraber oluruz yine:)

      Sil
  11. ne güzelmiş bi tursil alasım geldi hep merak ederdim :)

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir gündü canım, umarım tekrarını yaparız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrarı harika olur canım. şu taşınma işlerini hallediyim en kısa zamanda bir organizasyon yapıcam

      Sil
  13. Güzel bir gündü gerçekten. Bayağıdır keyif almamıştım böyle etkinliklerden. Seninle karşılaşmak ayrı bir güzellik oldu. Nice güzel günlerde bir arada olmak ümidi ile canım... Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım. ben de seninle doya doya sohbet etmek için sabırsızlanıyorum

      Sil
  14. Güzel bir etkinlik olmuş;)

    YanıtlaSil