bloğumu takip et

24 Mart 2016 Perşembe

HÜZÜN SARISI 2 YAŞINDA, NİCE MUTLU YILLARA


13 Mart ta çok sevdiğim , güzel yürekli arkadasım Nihal'in Hüzün Sarısı Blogunun 2. yaşını kutladık.Harika ve uzun süre konuşulacak bir etkinliğe imza attı. Zaten onun göbek adı başarı bence. :)
Bu etkinliğin benim için bir diğer önemi de , 43 sponsordan biri de benim olmamdı. Nihal Daha bana ilk söylediği günden itibaren o pastayı tasarlama sürecimi anlatamam. Uzun zamandır bu kadar keyifli çalışmamıştım. 



Gelelim Etkinliğimize. Etkinlik  Sefaköy de bulunan Radisson Blu Conference & Airport Hotel Istanbul da Olympia Salonun da yapıldı.  Otel in konumu ulaşımı çok kolay.
Sefaköy Metrobüs durağında . Hizmetiyle çalışanları ile büyük keyif verdiler. Kendi adıma çok teşekkür ederim. 



Etkinlik salonunu gold ve beyaz detaylarla adeta balo salonuna çeviren KUĞU ORGANİZASYON bence bu işi gerçekten iyi biliyor. Herşey o kadar zarif düşünülmüştü ki.Emeğinize sağlık. 

enfes ikramlar bizler icin hazırlanmıştı. Tabi bizim diyet gitti :)))

Yavaş yavaş etkinliğin suprizlerinden bahsetmeye başlayalım tabi. Gerçekten suprizlerle dolu harika bir gündü. Etkinliğin teması 90  lı yıllar gibi oldu. Genç kızlığımın muhteşem sesi, walkmenimde pil bitene kadar tekrar tekrar dinlediğim romantik ses Hazal, ve Türk Sanat Müziğinin eşsiz sesi Onur Akay , Ünlü spiker Ayşenur Yazıcı, gazeteci Funda Erkoç ve pop müzik sanatçısı Ayaz bizlerleydi.

Hazal ve Onur Akay In seslerinden o unutulmaz şarkıları dinlemek muhteşemdi. 

Etkinliğin sosyal medyadaki paylaşımlarını #huzunsarisi2yasinda hashtagi ile takip edebilirsiniz.


Etkinlikte aynı masada olduğum değerli blogger arkadaşlarım. 





Sevgili Funda ve Emel ile selfiesiz olmaz.


Yasemin cim Nihal in elinden hediyesini alırken.
 

Benim severek takip ettiğim 2 blog yazarı. Sizi her zaman örnek alıyorum.


Ve gerçekten ekrandan daha da güzel olan Sevgili Ayşenur Yazıcı , en az onun kadar tatlı Arzu ile neşeli bir kare.


Bu arada etkinlik o kadar ses getirdi ki medya da da yer aldı.  Bunlardan Sadece biri,


bu resimlerin bir kısmı ..Kim olduklarını merak mı ediyorsunuz? İşte arkadaşlarım:

ve ben :)))

Etkinlikte en ama en çok beğendiğim detay ne oldu biliyor musunuz? Sevgili Nihal öyle detaylı düşünmüş ki herşeyi, sponsor firma sayısı çok olunca hediyeleri biz konuklarına vermek için 2 arkadası yardımcı oldu. Böylelikle bir kargaşanın önüne geçmiş oldu. Daha önce katıldığım etkinliklerde bu tarz kargaşa çok oluyordu. Hele de çekilişle verilen sponsor hediyelerinde. Böyle güzel bir etkinliği organize etmek inanın çok zor bir iş. 


Bu etkinliğin çok konuşulacak bir yanı da hediyeleriydi. Gerçekten eve valizle döndük. :)) Ama sponsorlar için ayrı bir post yazmam gerekecek. Hatta bazı hediyeleri o kadar çok beğendim ki, onlara bağımsız postlar yazmayı düşünüyorum. Şimdilik kısa bir veda... Hepinize kocaman sevgiler, sponsorlar yazımızda görüşmek üzere...







17 yorum:

  1. Tekrar bir arada olabilmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. O etkinlikte olmayı çok isterdim harikaydı instagramdan takip ettim ♥

    YanıtlaSil
  3. Nasıl güzel anlatmışsın öyle. Çok teşekkür ediyorum canım. Ellerine emeklerine sağlık herşey için:)

    YanıtlaSil
  4. Mutlu Nice Yıllaraaaaaaaa:))))

    YanıtlaSil
  5. Harikasın. Nefis bir pasta yapmışın . Ayrıca Nihal'in 2. yaşını bende kutluyorum nicelerine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok mutlu ettin beni. Beğenmene cok sevindim.

      Sil
  6. hem harika bir etkinlik oldu hem de tanıştığımıza çok sevindim :-)) güzel sözlerinin için de çok teşekkür ediyorum sevgiler :-))

    YanıtlaSil
  7. güzel bir etkinlik olmuş keşke bende davetli olsaydım :) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hüzün Sarısı blog muhteşem bir etkinlik düzenlemiş.Her karesi ne kadar keyifli geçtiğini gösteriyor.Pastanız da muhteşem.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil