bloğumu takip et

26 Mart 2016 Cumartesi

NOSTALJİK PEMBİŞ RADYOM....

13 Mart ta Sevgili Nihal'in blogunun 2. yaş kutlamasına gitmiştim ya, işte sponsorlarımızdan biri öyle şirin bir hediye göndermiş ki, çocuklar gibi mutlu oldum doğrusu.

uzaktan kumandalı ahşap radyo için tık tık

Dünyalar tatlısı pembiş mi pembiş bir radyo. Ama öyle basit bir radyo değil haaaa. Görüntüsü eski ahşap nostaljik, ama usb girişli uzaktan kumandalı, dijital aslında. Ben bu aralar taşınma telaşındayım. Yeni evimin mutfağını süsleyecek inşallah.
Bu tatlı radyo isterseniz adaptörlü, isterseniz pilli oluyor. Ben gerçekten bu hediye ile çok mutlu oldum. Hem nostaljik hem pembe... Sitede daha ne renkleri modelleri var bir görseniz..

Gelelim sponsorumuzu tanımaya.  HEDİYERENGİ.COM sitesi. Gerçekten sitede yok yok.. Hediye almak için mağaza mağaza gezmeye son. bir tıkla harika tasarımlar kapınızda.  Hem de kapıda nakit veya kredi kartı ile ödeme seçeneği de var.  Üstelik 100 tl üzerine ücretsiz kargo hizmeti var. Güvenli alışveriş yapabileceğiniz kaliteli bir site. Ben gözüme birkaç kokoş şeyler kestirdim. Kime mi? Kendime tabi ki..Yeni eve yeni cicler almak gerekir dimi?
Bazı beğendiğim cicişleri sizlere göstereyim. Hani bana hediye almak isteyen arkadaşlar varsa kolaylık olsun onlara :))))))

Salıncaklı saat mesela bayıldım....

baykuş desenli 4lü kupa


işte böyle arkadaşlar. Ben aslında yemek blog yazarı olsam da arada çok beğendiğim ya da çok şikayetçi olduğum ürünleri sizlerle blogum üzerinden paylaşacağım. 

Tekrardan hEDİYERENGİ.COM sitesine ve Hüzün Sarısı Nihal'e çok çok teşekkür ediyorum. 

Hepinize bu radyo kadar tatlı pembiş günler diliyoruuuuuum. Sevgiler.





35 yorum:

  1. Bana eski radyomuzu hatırlattı. Ama bu daha sevimli ve şık....:) Güle güle kullanın.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Bu radyoya bayılmayan yok sanırım :) Adaptör arıyorum bende pille kullanmak istemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim her cihaza uyan bir adaptörüm var. onunla kullanıyorum.

      Sil
  3. Oyyy hepsi de çok güzelmiş sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
  4. ahşap radyo rengi ile birilkte çok cici tam kızıma göre :)

    YanıtlaSil
  5. Yaaa çok güzel ama bu hem rengi de harika ♥

    YanıtlaSil
  6. o radyoya bayıldım hele mp3 çalması süper oldu :-))

    YanıtlaSil
  7. Radyo harika rengine bayıldım güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  8. Rengi de kendi de pek şık görünüyor iyi dinlemeler.

    YanıtlaSil
  9. Bu radyo'yu bende çok sevdim.Hem göze hemde kulağa hitap ediyor:)

    YanıtlaSil
  10. Nostaljik radyo çok hoş. Eskilerin kıymetini bilmiyoruz, ya da saklayacak, dekorasyonda kullanacak uygun yer olmadığı için gözden çıkarıyoruz. Böyle görünce üzüldüm çünkü anneannemlerin vardı bunun büyüğü. Şimdi olaydı ne güzel olurdu :) http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç sormayın . bende de kahverengi orjinali vardı bunun. atmışstım. aslında dekor olarak kullanabilirmişim yani.

      Sil
  11. Kesinlikle çok tatlı. Nostaljik şeylere bayılırımmm...hemen ben de bakayım siteye daha neler varmış

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Nihal hanım muhteşem bir etkinlik hazırlamış.Nostaljik radyo çok cici ;)Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  13. Farklı fikirlerdeki hediyeleri seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de cok severim. yaratıcı fikirler her zaman daha cazip

      Sil
  14. off bend wok seviyorum bu radyoları bi almak nasip olmadı :)

    YanıtlaSil
  15. Hediyeleriniz çok güzeller özellikle pembe nostaljik radyoya bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayılmayan yok ki. rengiyle işleviyle çok şirin

      Sil
  16. Hepsi birbirinden güzel:) Radyoya bayıldım :)

    YanıtlaSil