bloğumu takip et

28 Temmuz 2015 Salı

BİOBLAS SAÇ BOYASI DENEYİMİM

Uzun bir süredir yazlıkta olduğum için yazılarıma ara vermek zorunda kaldım. Ama bu arada da sizlerle paylaşacağım tarifler, ürün deneyimlerim, pratik bilgilerim birikti de birikti. Vakit buldukça paylaşacağım tabi. İlk olarak Bioblas saç boyası ve şampuanı deneyimimden bahsetmek istedim sizlere. 

Bayramdan önce malum yaş almaya başladıkça çoğalan beyaz saclarımı kapatmak için sevgili İlknur'un Dünyası blogunun yazarı İlknur Hanım 'ın vasıtasıyla tanıştığım bioblas saç boyası nı kullandım. Ben genelde saclarımı evde kendim boyarım. O yüzden bu ürünü deneyimlemek için sabırsızlanıyordum doğrusu. 
Öyle güzel renk skalası var ki, hangi rengi secsem diye baya zorlandım. Sonra 4,89 kakule kahve de karar kıldım. Siz de renklere buradan bakabilirsiniz. 
Bioblas boyanın içindeki boya öncesi bakım yağı özellikle dikkatimi çekti. Vitamin ve mineral destekli bakım yağını boyamadan önce sacınıza sürüyorsunuz. 
Boyayı uygularken dikkatimi çeken bir unsur da sac dibimde yanma ve kaşıntı olmamasıydı. Beyaz kapatma özelliği benden tam puan aldı. Şu an deniz kum güneş dolayısıyla saclarım daha cabuk yıpranıyor tabi,  Bioblas boyalı saclar için olan şampuan da boyanın kalıcılığını arttırıyor.





Resimde de görüldüğü gibi Bioblas colour&more sac boyasından önce sac rengim de dalgalanmalar vardı. Hem renk kapatıcılığı hem beyaz kapatıcılığı iyi bir ürün.  Tekrardan satın alıp kullanır mıyım? Eveeeeett...


Veee sac rengimi uzun bir süre değiştirmeyi düşünmüyorum. Bu renkten çok memnun kaldım. Biota Firmasına ve Sevgili İlknur Koyuncu Balcı'ya tekrardan çok teşekkür ederim. Sevgiler...



17 yorum:

  1. çok güzel olmuş sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Yakışmış sana. Bence de uzun süre kullan. Boya da ayrıca iyiymiş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nihal'cim. Loreal den başka bir sey kullanamam derken bundan sonra kullanabileceğiim bir boya. Hatta hint kınasına dönmeyi düşünürken vazgectim.

      Sil
  3. Süper olmuş, güle güle kullanın (:

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan, güzel tutmuş

    YanıtlaSil
  5. Bende annemin saçını boyadım bu markayla,çok memnun kaldık.Güle güle kullan ,yeni saçını canım...

    YanıtlaSil
  6. Ben de Bioblas color&more saç boyası kullandım ve memnun kaldım. Sizin de saçlarınız çok iyi görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun. Çok yakışmış. Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullanın bu ürünü bende denemiştim.

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullanın harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  10. Bende loreal kullanıyorum yıllardır. Arada başka boyalar denedim ama hep geri döndüm. Bioblas ın boyasına daha önce rastladım mı hatırlamıyorum ama alışverişe çıkınca bu markaya bakınacağım.

    YanıtlaSil
  11. rossman da gratis de gördüm diye hatırlıyorum. .

    YanıtlaSil