bloğumu takip et

3 Temmuz 2015 Cuma

BÜYÜMEYEN ÇOCUKLARA BOYAMA KİTAPLARI


Uzun zamandır bu boyama kitabı ve türevleri ile ilgili bir yazı yazmak istiyordum. Bugüne nasip oldu. Birçok arkadaşımın bu kitaptan bahsetmesiyle, içimdeki buyumeyen çocuğa hakim olamadım ve ben de Esrarengiz Bahçe müdavimi oldum.


Yurtdışında yaygın olan bu kitabın başka türleri ve hatta taklitleri de var. Ben D&R dan 15 tl ye aldım.

Desenler çiçek ağırlıklı. İnsana huzur veren desenler gerçekten.  Bazı desenleri sadece boyamak değil, tamamlamak ta gerekiyor. Işte bu nokta da yaratıcı olmanız çok önemli.

Ben boyarken Faber Castel keçeli kalemler ve stabilo ince uclu boyaları kullanıyorum. Kuru boya kullanan da var. Ama ben oldum olası kuru boya sevmem. 
Benim çok beğendiğim desenler var. Boyadiktan sonra, t-shirtume baskı yaptırmayı düşünüyorum. 
Sizlerinde boyama kitaplarınızı var mi?  Nasıl boyadiniz? Çok merak ediyorum.
Fotoğraf paylasirsaniz sevinirim.

K

22 yorum:

  1. biraz vakit de istiyor keyifli olmalı . renklerle yapılan terapi gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. İki çocuk, siparişler, işler güçler derken, stres atmak için birebir fırsat.

      Sil
  2. Çok ilgimi çekti.. Ama benim bir kötü huyum vardır. Elime iş aldım mı bitirmeden bırakmam..:) Bu boyama kitabını elime alırsam ev halkı için hiç de iyi olmayabilir..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normalde ben de sizin gibiyim ama desenler gerçekten yorucu oluyor. Bence bir deneyin.

      Sil
  3. Harika mış. Maalesef benim boyama kitabım yok.
    Bol keyifler diyorum. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  4. Sonunda bende alıcam bunlardan :)

    YanıtlaSil
  5. Çok merak ediyordum,çok zamanında bir bilgilendirme oldu benim için.teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar çok çeşidi çıktı ki, insanın aklı başından gidiyor

      Sil
  6. Gerçekten stres atmak için birebir sanırım.

    YanıtlaSil
  7. Tam bir terapi çok keyifli bir hobi :)
    http://keyiflisofram.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. bana çok da ilginç gelmiyor bunlar herkes aldı boyadı ama ben sıkılırım yaparken :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de senin gibi düşünüyordum. ta ki elime alana kadar

      Sil
  9. Biz de bu kitaplardan aldık.. Her akşam keyifle boyuyoruz :)

    YanıtlaSil
  10. Bu boyama kitaplarını o kadar çok gördüm ki merak etmedim desem yalan olur.Belki okullar açılınca edinip okulda çocuklar boyama yaparlarken onlara eşlik edebilirim :)

    YanıtlaSil