bloğumu takip et

10 Eylül 2020 Perşembe

HARİKA BİR KİTAP ÖNERİSİ: İKİ DENİZ KABUĞU

Merhabalar, 

Kitap eleştirmenliği konusunda çok iyi değilim ama bu kitabı sizlere tanıtmak istedim. Hem yazarını hem de yazdıklarını mutlaka sizlere tanıtmalıyım.  İnstagramda öyle pek çekilişe katılmam. İlk kez bir çekilişe katıldım ve bu kitabı kazandım. Adıma imzalı bu kitaba sahip olmak beni çok mutlu etti.

Gökhan Cömert çok genç bir yazarımız. Hem yazım dili hem de bakış açısı inanılmaz akıcı. insanı alıp götürüyor.



 Gelelim kitabın hikayesine. Beni derinden etkileyen bir aşk hikayesi oldu. İki farklı hayatt var bu kitapta.  , iki farklı din, iki farklı ada ve iki ayrı kalp…ama büyük bir aşk...
 
“Ailesini küçük yaşta kaybeden Bahir'in denize   ve güzel Katia’ya olan bağlılığı sayesinde hayata tutunusu ve onlara olan tutkusu. 60’lı yılların sonuna doğru Yunanistan’da gerçekleşen darbe ile  Katia ile Bahir’in büyük aşkları çok uzun sürmez. ; Türk – Rum, Müslüman – Hıristiyan olarak birbirlerinden ayrıştırılan insanların, toplumun hazin hikayesi var aslında bu kitapta.  Limni’den Girit’e göç eden bir grup insanın ardında iki deniz kabuğu kalmıştır. O deniz kabuklarından biri Bahir, diğeri ise Katia’dır.




Bir mübadele göçmeni torunu olarak keyifle okudum ve inanılmaz etkilendim bu hikayeden. Emin olun sadece bitmek zorunda kalan bir aşk hikayesi değil anlatılan. İki devlet, iki millet , iki din arasında kalan halkın da hikayesi. 

Kalemine yüreğine sağlık Sevgili Gökhan Cömert. Genç yaşına rağmen hem üslup olarak hem de okumayı bu kadar seven ayrıca yazmayı da seven biri. En yakın zamanda yeni yazdıklarını da okuruz umarım. 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder