bloğumu takip et

9 Ekim 2019 Çarşamba

NUTRIPLUS VITAMIN B-12 SPRAY


Belki bilmeyen takipçilerim vardır. 2 yıl önce tüp mide ( sleeve gastrectomy) operasyonu geçirmiştim. Bu operasyonun doğurduğu bazi komplikasyonlar oluyor. Yeterli beslenemediğim için vitamin ve mineral dengemi korumak zorundayim. Doktorumun tavsiyesi ile düzenli olarak B-12 vitamini kullaniyorum. Bunun sebebi kas ve sinir sisteminde herhangi bir tahribatın oluşmamasi için. Önceleri enjeksiyon olarak veya tablet olarak kullaniyordum. Sonrasında Farmasi'nin ürünü olan Nutriplas vitamin B-12 Spray ile yollarımız kesişti. 


Spray formatında oluşu kullanım kolaylığı sağlıyor. 4 kez puf günlük 1 doz hakkımız. 


11 yaş ve üzeri kullanıma uygundur. İLAÇ DEĞİLDİR!!!
Ben kullanırken dilimin altına 4 puf sıkarak uyguluyorum. Ve aylık rutin tahlillerimde B12 seviyemin normal seviyede olduğunu gördük doktorumla. 
Bu arada tadı çilek aromalı. Eğer siz de enjeksiyondan korkuyorsanız, tablet yutmakta zorlanıyorsanız spray formati tam da size göre. Ben bu ürünü alabilmek için Farmasi  danışanı bir arkadasımla irtibattayım. Ürüne Farmasi sitesinden de satın alarak sahip olabilirsiniz. 

Sağlıklı günler❤❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder